Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Buy Way

30/07/2025

Ik ben aan het scheiden. Mijn vrouw had mijn kaart Heb die geblokkeerd. Krijg nog betalingen (Heb ze betaald) Ik stelvragen aan buyway. Rekeningnummer en vrouw en... Geen antwoord. Per ongeluk na een tijd een opzegging gedaan. Kan dit niet aanpassen. kan ze niet bereiken. Tot nu. Geven geen andere oplossingen Ik heb meedere documenten als bewijs. maar voeg ze nu niet toe daar het er wel wat zijn maar heb wel een bestand met een specifieke uitleg van mij "Mijn volledige uitleg"

Berichten (1)

Buy Way

Naar: S. W.

01/08/2025

We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Beste Sven, Wij bevestigen dat wij uw klacht ontvangen hebben via het platform Testaankoop. Wij herinneren u eraan dat uw klacht openbaar is op dit platform. Wij raden u ten sterkste aan geen privégegevens door te geven om elk risico op fraude of identiteitsdiefstal te vermijden. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met uitleg op het e-mailadres in uw dossier. Met vriendelijke groeten, Sylvie Het Buy Way-teamVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 30/07/2025 12:15 Aan: claims@buyway.be Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 01 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform