Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. S.

Naar: Maxi Zoo

01/08/2025

Beste, Ik heb op 12/07 een bestelling geplaatst. Dit zou geleverd worden in de winkel te Roeselare. Als het geleverd zou zijn, zouden zij mij verwittigen. Ik dacht gekozen te hebben voor thuislevering dus ik wachtte af. Toen ik na een week het nog niet had ontvangen, heb ik een mail gestuurd op 22/07 naar de klantendienst. Zij gaf aan dat het pakket nog in de winkel te Roeselare lag en ik het kon ophalen. Ik werd nooit verwittigd en vindt dit geen service. Dus ik heb gevraagd om mijn geld terug te storen, gezien ik het pakket niet moet. De klantendienst gaf op 24/07 aan dat ze binnen 7 werkdagen het geld gingen terugstorten, maar ik heb mijn geld nog niet gezien. Gelieve mij hierbij te helpen, alvast bedankt!

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 01 augustus 2025

Maxi Zoo

Naar: L. S.

01/08/2025

Geachte Testaankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail betreffende onze klant, mevrouw Laurien Spruytte. Helaas heeft het retourproces enige vertraging opgelopen. Wij hebben intussen onze financiële dienst gecontacteerd om de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde te brengen. Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet, p.p. Paula Klantenserviceteam Maxi Zoo LET OP: verander aub niet het ticketnummer in de onderwerpregel van deze e-mail P.S.: Hebben we je kunnen helpen? Als je wilt, kun je de volgende link gebruiken om het Maxi Zoo-klantenservice team anoniem te beoordelen: -klik hier.- ...Ken je ons Maxi Zoo Friends-programma al? Je kunt profiteren van vele voordelen bij elke aankoop - in de online shop en in onze winkels. Download eenvoudig de Maxi Zoo-app en meld je aan voor het Friends-programma. Meer info en deelnamevoorwaarden vind je op www.maxizoo.be/nl/friends/. Heb je vragen? Via de onderstaande link kom je op onze contactpagina, waar je ook antwoorden vindt op de meest gestelde vragen: www.maxizoo.be/nl/hulp/faq/.www.maxizoo.be/nl/hulp/faq/ Let op: Deze e-mail is getypt en daarom niet ondertekend. Het bevat geen juridisch ** bindende verklaringen van Fressnapf Tiernahrungs GmbH of andere bedrijven van de ** Fressnapf Groep die tegen het bedrijf kunnen worden gebruikt. De voor Fressnapf Tiernahrungs GmbH verantwoordelijke arbitragecommissie voor consumentenzaken is de algemene arbitragecommissie voor consumentenzaken van het Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Str. 8, 77694 Kehl, Tel.: +49 (0)7851 – 795 79 40, Fax: +49 (0)07851 – 79579 41, E-Mail: mail@verbraucher-schlichter.de, Webseite:www.verbraucher-schlichter.de. Fressnapf Tiernahrungs GmbH neemt niet deel aan arbitrageprocedures voor consumenten bij de bovengenoemde arbitragecommissie voor consumenten in overeenstemming met de Wet op de regeling van consumentengeschillen. Fressnapf Tiernahrungs GmbH Westpreußenstraße 32 - 38 47809 Krefeld Phone: +49 (0) 2151 – 4115760 Geregistreerd kantoor: Krefeld Leden van de raad van bestuur: Norbert Marschallinger, Dr. Jens Pippig, Lucio Paolo Torroni Arrondissementsrechtbank: Krefeld HRB 5030 Zoals u weet, kunnen berichten die per e-mail worden verzonden door derden worden gemanipuleerd. Daarom zijn onze e-mailberichten over het algemeen niet juridisch bindend. Dit bericht (en eventueel meegestuurde bestanden) kan vertrouwelijk en/of geprivilegieerd materiaal bevatten. De verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de persoon of entiteit aan wie deze is geadresseerd. Als u deze e-mail per vergissing heeft ontvangen, breng de afzender of de systeembeheerder dan onmiddellijk op de hoogte via een antwoordmail en verwijder dit bericht net als andere personen of entiteiten dan de beoogde ontvanger. Maxi Zoo Friends-korting MAXI ZOO


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform