Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: VINTED

31/07/2024

Beste, Ik verkocht 6 artikelen via Vinted bestaande uit 5 middelgrote bloempotten en 1x 4 kleine bloempotjes. Bij aankomst bleken 2 middelgrote bloempotten gebroken te zijn. De koper heeft dit aangegeven als zijnde beschadiging tijdens transport, gezien de artikelen goed verpakt werden. Finaal 2 weken later, wordt de schuld van de gebroken potten in mijn schoenen geschoven, waar ik op zich niet akkoord mee ga. Maar los hiervan, heeft Vinted besloten dat ik voor de volledige transactie 0€ ontvang, en dus ook geen geld voor de ongebroken potten. Dit is de reinste waanzin, en ik geraak zelf niet door bij Vinted, reden waarom ik via jullie contact opneem. Ik zou graag betaald worden voor de verzonden artikels, in elk geval voor de ongebroken potten. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Kyani

Berichten (1)

K. V.

Naar: VINTED

10/09/2024

Nog steeds geen enkele respons gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform