k zit met een groot probleem. Tijdens mijn aankoop van mijn s25+ op de samsung website met lease via Evollis die ik 3 maanden geleden heb gedaan.
Er is een probleem bij maand 1 met de domicielering waardoor ik nooit een betaalverzoek krijg van evollis en ik zo betaalachterstanden oploop. Ik kreeg op 1 september een email met een link voor een betaling uit te voeren voor het achterstallig bedrag (54.06euro) van de eerste maand van het contract 05/08/2025 die heb ik netjes betaald via de link.
Als gevolg contacteer ik Samsung-evollis email met de vraag of ze mijn domicielering kunnen nakijken omdat ik nooit een bedrag aangeboden kreeg. Ik krijg hier als antwoord "sorry voor het ongemak met een afbetalingslabel" waar de datums opstaan van de domicielering wanneer die zullen afgehouden worden maar geen oplossing voor het domicielerings probleem naar mijn bank toe
op 01/10/2025 krijg ik een nieuwe mail van evollis waar er opstaat dat ik hun 113 euro verschuldigd ben voor de maand 08/2025 - 09/2025 met een herinneringskost. Opnieuw werd mij niets van domicielring aangeboden voor de maand september. En dat ook terwijl ik al 05/08 betaald had op 1september via hun link dus heb ik nu ook al de maand 08/2025 2x betaald. Ik heb ondertussen al veel mails verstuurd naar Evollis maar krijg niks terug.
Tot op vandaag krijg ik plots een email van een incasso dat ik evollis 1648euro veschuldigd ben omdat ik zogezegt nooit een maand betaald heb... Terwijl ik altijd betaald heb bij iedere herinnerings mail die ze mij gestuurd hebben...