Eind vorig jaar een bestelling gedaan bij Shein met betaling via Klarna. Het grootste deel van mijn bestelling heb ik geretourneerd maar het bedrag werd niet aangepast in Klarna. Omdat Shein onmogelijk te bereiken is heb ik Klarna gecontacteerd via e-mail om uit te leggen dat zij het bedrag dienden aan te passen. Ik heb hen via mail laten weten welke artikelen teruggestuurd werden en het bewijs dat Shein die artikelen terug ontvangen heeft. Sommige artikelen werden door Shein nooit geleverd. Voor deze artikelen moet ik dus ook betalen. Klarna liet me weten dat zij onvoldoende bewijzen heeft om het bedrag aan te passen.
Voor de artikelen die ik heb ontvangen en gehouden heb dien ik 17,49€ te betalen in plaats van 171€
Inmiddels heb ik een mail van incasso (dossiernummer 97794493) gekregen om een bedrag van 196,03€ te betalen.
Dit zijn praktijken die niet kunnen.
Ik vraag Klarna om dit alsnog te herbekijken en een schikking te treffen