Terug

Betalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. L.

Naar: Fonq.be

17/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31 juli 2025 kocht ik een spiegel in uw online winkel en betaalde ik 285 euro. Ik ontving het pakket en toen ik het opende, zag ik dat het het product beschadigd was. Dit werd gemeld aan de bezorger en doorgegeven aan de firma Spinder Design BV. Wij hebben het product op 12 augustus 2025 met Bpost terug gezonden naar Spinder Design ( zie label Bpost in bijlage) Wij kregen reeds via mail bevestiging dat het teruggestuurde product door jullie werd ontvangen. Echter tot op heden werden wij niet terugbetaald. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • bewijs verzending spiegel •

Berichten (2)

Fonq.be

Naar: S. L.

17/10/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Bedankt voor je bericht. Wil je snel een oplossing? Regel het eenvoudig zelf. Bijvoorbeeld als er iets mis is met je bestelling. Of zoek snel het antwoord op jouw vraag op. Toch nog hulp nodig? Stel je vraag aan onze chat. Die is altijd bereikbaar. Bellen kan natuurlijk ook. Jij kiest zelf hoe je contact met ons opneemt. Via e-mail proberen we binnen twee werkdagen te reageren. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Fonq.be

Naar: S. L.

20/10/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Deveny (fonQ NL) 20 okt 2025 10:01 CEST Beste Testaankoop, Bedankt voor uw bericht. We hebben inmiddels bevestiging vanuit onze leverancier ontvangen dat de retourzending door hen is ontvangen. We zullen de retourzending afsluiten in ons systeem. De consument kan de terugbetaling binnen 5 werkdagen verwachten. Onze oprechte excuses voor de vertraging van de afhandeling. Met vriendelijke groet, Deveny Customer Care Specialist Klachten 17 okt 2025 16:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform