Ik werd klant bij Beobank N.V. aangezien ik bij mijn eigen bank moeilijkheden had. Mijn zoon hielp mij met mij op 22 km afstand te begeleiden naar mijn nieuwe bank in Gosselies. Op dat ogenblik wist ik nog niet wat hij werkelijk van plan was. Dat hij op dat ogenblik reeds een volmacht had gevraagd aan de bank dat wist ik niet. Om het systeem te volgen kreeg ik een plastieken kastje mee waarmee men codes diende te versturen om uittreksels te verkrijgen. Maar veel uitleg kreeg ik niet met als gevolg dat ik geen uittreksels kreeg. Via Beobank kreeg ik daarna wel verschillende brieven waarbij werd medegedeeld dat mijn rekening overschrij-dingen vertoonde. Ik schreef geld over op mijn nieuwe rekening. Nadien vernam ik van Beobanl dat er iemand geld van mijn rekening wou halen, maar dat dit niet werd toegestaan. Ik verzocht Beobank om de volmacht voor mijn zoon in te trekken. Sinds daarna kreeg ik
van Beobank de melding dat mijn rekening verschillende overschrijdingen bedroeg. Ik stuurde een aangetekende brief naar de hoofdzetel in Brussel en vroeg om meer uitleg.