Klacht
H. S.
Naar: VANDEN BORRE
Deze ochtend een inbouwvaatwasser besteld van Whirlpool bij het afronden van de bestelling en betaling kreeg ik totaal prijs te zien van 547 euro ( 499 euro vaatwasser + leveringskosten 19 euro + plaatsingkosten van 30 euro). Ik heb de betaling afgerond alles goed en wel tot ik naar mijn mailbox ging en zag dat ik nog 200 euro moet betalen bij levering? Dit is pure diefstal en oplichterij!!! Toen ik ging kijken op hun site zoekend naar de wasmachine zag ik dus op 1 min tijd dat jullie de prijs hebben verhoogd naar 699 euro enkel voor de vaatwasser! Ik kon mijn ogen niet geloven!! Gelukkig printscreens genomen van elke stap die ik heb gedaan op de site en gekoppeld aan Vandenborre. Hun reactie was nog grappiger "fout in ons systeem, de prijs was nooit effectief 499". Is dit hoe jullie klanten lokken? Oplichterij eerste klasse dit bedrijf! Nooit meer.. 1 ster is zelfs teveel voor dit bedrijf.
Berichten (11)
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Vanessa (Vanden Borre) 31 okt 2024 10:21 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Het bestelbonnummer dat je doorgeeft is niet juist. Op je naam kan ik helaas ook niets terugvinden. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 30 okt 2024 12:30 CET [D4R1KR-R44VR]
H. S.
Naar: VANDEN BORRE
Bestelbonnummer 417457159 Naam Youssef Uchan
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Vanessa (Vanden Borre) 31 okt 2024 10:21 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Het bestelbonnummer dat je doorgeeft is niet juist. Op je naam kan ik helaas ook niets terugvinden. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 30 okt 2024 12:30 CET [D4R1KR-R44VR]
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Dominique (Vanden Borre) 8 nov 2024 11:00 CET Geachte, Vanden Borre biedt steeds de Garantie van de Laagste Prijs. Dit betekent dat onze prijzen dagelijks gecontroleerd worden en ook dagelijks kunnen aangepast worden. Op de dag van jouw aankoop (30/10) is de prijs van de inbouwvaatwasser Whirlpool aangepast van 499 € naar 699 €, vandaar dat je een mail ontving voor een bijkomende betaling van 200 €. De verkoopprijs van de vaatwasser bedraagt immers 699 € op datum van 699 € Uit louter commerciële overwegingen zijn we bereid je alsnog deze vaatwasser Whirlpool aan te bieden voor de prijs van 499 € (aanbod geldig tot 13/11/2024) Wens je dat we opnieuw deze vaatwasser voor jou bestellen voor de prijs van 499 € (+ 19 € levering + 29 € installatie) ? Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Vanessa (Vanden Borre) 31 okt 2024 10:21 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Het bestelbonnummer dat je doorgeeft is niet juist. Op je naam kan ik helaas ook niets terugvinden. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 30 okt 2024 12:30 CET [D4R1KR-R44VR]
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 8 nov 2024 11:00 CET Geachte, Vanden Borre biedt steeds de Garantie van de Laagste Prijs. Dit betekent dat onze prijzen dagelijks gecontroleerd worden en ook dagelijks kunnen aangepast worden. Op de dag van jouw aankoop (30/10) is de prijs van de inbouwvaatwasser Whirlpool aangepast van 499 € naar 699 €, vandaar dat je een mail ontving voor een bijkomende betaling van 200 €. De verkoopprijs van de vaatwasser bedraagt immers 699 € op datum van 699 € Uit louter commerciële overwegingen zijn we bereid je alsnog deze vaatwasser Whirlpool aan te bieden voor de prijs van 499 € (aanbod geldig tot 13/11/2024) Wens je dat we opnieuw deze vaatwasser voor jou bestellen voor de prijs van 499 € (+ 19 € levering + 29 € installatie) ? Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Vanessa (Vanden Borre) 31 okt 2024 10:21 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Het bestelbonnummer dat je doorgeeft is niet juist. Op je naam kan ik helaas ook niets terugvinden. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 30 okt 2024 12:30 CET [D4R1KR-R44VR]
H. S.
Naar: VANDEN BORRE
Beste, Ik heb ondertussen bij Kreefel dezelfde vaatwasser besteld aan de correcte prijs nl. 499 euro. Daar is gelukkig alles wel vlot verlopen. Verder wachten wij nog steeds op onze terugbetaling van de vaatwasser! Gelieve ons dit asap te bezorgen. De medewerker beloofde ons max 3. Bankwerkdagen. Het is ondertussen al 13 dagen later!
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Hallo Klachten, Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af. We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend. Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 8 nov 2024 11:00 CET Geachte, Vanden Borre biedt steeds de Garantie van de Laagste Prijs. Dit betekent dat onze prijzen dagelijks gecontroleerd worden en ook dagelijks kunnen aangepast worden. Op de dag van jouw aankoop (30/10) is de prijs van de inbouwvaatwasser Whirlpool aangepast van 499 € naar 699 €, vandaar dat je een mail ontving voor een bijkomende betaling van 200 €. De verkoopprijs van de vaatwasser bedraagt immers 699 € op datum van 699 € Uit louter commerciële overwegingen zijn we bereid je alsnog deze vaatwasser Whirlpool aan te bieden voor de prijs van 499 € (aanbod geldig tot 13/11/2024) Wens je dat we opnieuw deze vaatwasser voor jou bestellen voor de prijs van 499 € (+ 19 € levering + 29 € installatie) ? Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Vanessa (Vanden Borre) 31 okt 2024 10:21 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Het bestelbonnummer dat je doorgeeft is niet juist. Op je naam kan ik helaas ook niets terugvinden. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 30 okt 2024 12:30 CET [D4R1KR-R44VR]
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 13:40 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 12 nov 2024 15:30 CET [390P2D-45DEP]
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 13:40 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 12 nov 2024 15:30 CET [390P2D-45DEP]
H. S.
Naar: VANDEN BORRE
Beste, ik denk dat jullie met mijn voeten aan het spelen zijn. Zie jullie reactie hierboven op 08/11/24. Daar komen jullie al met een compensatie maar andere collega's vragen opnieuw een aankoopreferte. Ik vrees dat de bekwaamheid bij Vandenborre medewerkers ver te zoeken is. Ik wacht bovendien sinds 31/11/2024 nog op mijn terugbetaling die ik tot heden niet heb ontvangen. Gelieve mijn geld ASAP terug te storten. Dat jullie een probleem hadden bij Wordline mag niet ten kosten gaan van anderen. Neem jullie verantwoordelijkheid aub!
VANDEN BORRE
Naar: H. S.
Dominique (Vanden Borre) 19 nov 2024 12:00 CET Beste, De terugbetaling werd door ons op 31/10 uitgevoerd. Helaas heeft u het bedrag nog niet op uw rekening ontvangen door de problemen met de afhandeling bij Worldline. Wij doen al het nodige om bij Worldline zo snel mogelijk een oplossing te bekomen. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 13:40 CET Beste Klachten, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 12 nov 2024 15:30 CET [390P2D-45DEP]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten