Terug

Betalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Sarenza.be

06/11/2025

Ik heb gisteren bij Sarenza een paar schoenen besteld, ik probeerde al van deze avond 17:30 deze te bestellen maar het scherm voor te betalen bleef maar laden. Ik heb een cadeaubon gekregen via het Kruidvat van Sarenza. Dit is de eerste keer dat ik bij hun een aankoop doe. Ik kreeg toen ik mij registreerde een welkomstkorting van €20, deze had ik ingegeven maar toen ik wilde betalen uiteindelijk was hij ineens niet meer geldig.?? Ik had al enorme problemen met de cadeaukaart in te geven! Dit was erg onduidelijk en steeds stond er kaart ongeldig. Maar toen ik via de browser het nog eens probeerde lukte het wel, en kon ik eindelijk de kaart ingeven, en kwam het saldo erop te staan als betaal middel, maar omdat het bedrag iets hoger was dan de cadeaubon, moest ik nog een resterend bedrag betalen van €3,59 maar dit kon ik enkel nog met VISA. Ik heb geen visa kaart dus ik wilde een andere betaald methode aanklikken, maar dit ging op geen enkele manier. Toen probeerde ik opnieuw naar het betaalmenu te gaan, en toen moest ik ineens opnieuw mijn cadeaukaart ingeven.. maar toen was hij niet meer geldig ????! Dus mijn tegoed van de cadeaukaart was weg? En heb de bestelling uiteindelijk volledig zelf moeten betalen. Dit is in mijn ogen gewoon diefstal. Ik eis het tegoed van de cadeaubon terug. Ze kunnen ook zien in het account dat er geen bestelling is geplaatst met de cadeaubon en toch hebben zij de cadeaubon geïnd. Al proberen contact op te nemen met de klantendienst maar die is op geen enkel moment van de dag tijdens weekuren bereikbaar, en via mail geen antwoord.

Berichten (2)

Sarenza.be

Naar: A. V.

07/11/2025

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. Zou u mij uw vraag kunnen toelichten zodat ik u verder kan helpen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Tot snel !Havva, Customer Delight Team Andere vragen ? HULP EN CONTACT Onze klantenservice zal u van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 te woord staan. Sarenza S.A.S. ZAC de la Moinerie, 10 impasse du Grand Jardin, 35400 Saint-Malo Frankrij. KvK-nummer: 480 188 507 (Ingeschreven bij het Régistre du Commerce et des sociétés Paris). BTW-identificatienummer: FR 064 801 885 07 De klachten@test-aankoop.be A klantendienst@sarenza.be Date 2025-11-06T21:30:21+0000 Objet Betalingsprobleem

A. V.

Naar: Sarenza.be

07/11/2025

Beste Hava, Zoals boven beschreven, wilde ik dus een bestelling plaatsen met een cadeaubon van 100€, en toen moest ik een resterend bedrag betalen met een andere betaalmethode, maar ik kon nergens anders op klikken buiten VISA, maar ik heb dit niet, enkel mastercard en bancontact of paypal. maar dit kon ik dus niet selecteren, dus kon ik de aankoop niet afronden. Toen heb ik op de pagina teruggeklikt om het nog eens te proberen, en was mijn tegoed van de cadeaubon weg!!?? €100 ! Als ik de cadeaubon opnieuw wilde ingeven stond er steeds dat de waarde van de cadeaubon leeg was?? Dus ik heb uiteindelijk het volledige bedrag van de bestelling moeten betalen zonder mijn €100 cadeaubon. Waar is mijn €100 naartoe?? Ik eis dat ik deze zeker terugkrijg. Ik voeg hierbij in mijn cadeaubon en het betaalbewijs van de aankoop van de cadeaubon, u kunt ook in mijn account zien dat ik geen enkele cadeaubon heb ingeleverd. Alsook het bestelnummer en betaalwijze. Graag zo spoedig mogelijk een passende oplossing. Dank u wel Aura Verdonschot

Bemiddeling door Testaankoop 25 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform