Ik heb gisteren bij Sarenza een paar schoenen besteld, ik probeerde al van deze avond 17:30 deze te bestellen maar het scherm voor te betalen bleef maar laden.
Ik heb een cadeaubon gekregen via het Kruidvat van Sarenza.
Dit is de eerste keer dat ik bij hun een aankoop doe.
Ik kreeg toen ik mij registreerde een welkomstkorting van €20, deze had ik ingegeven maar toen ik wilde betalen uiteindelijk was hij ineens niet meer geldig.??
Ik had al enorme problemen met de cadeaukaart in te geven! Dit was erg onduidelijk en steeds stond er kaart ongeldig. Maar toen ik via de browser het nog eens probeerde lukte het wel, en kon ik eindelijk de kaart ingeven, en kwam het saldo erop te staan als betaal middel, maar omdat het bedrag iets hoger was dan de cadeaubon, moest ik nog een resterend bedrag betalen van €3,59 maar dit kon ik enkel nog met VISA.
Ik heb geen visa kaart dus ik wilde een andere betaald methode aanklikken, maar dit ging op geen enkele manier.
Toen probeerde ik opnieuw naar het betaalmenu te gaan, en toen moest ik ineens opnieuw mijn cadeaukaart ingeven.. maar toen was hij niet meer geldig ????!
Dus mijn tegoed van de cadeaukaart was weg? En heb de bestelling uiteindelijk volledig zelf moeten betalen.
Dit is in mijn ogen gewoon diefstal.
Ik eis het tegoed van de cadeaubon terug. Ze kunnen ook zien in het account dat er geen bestelling is geplaatst met de cadeaubon en toch hebben zij de cadeaubon geïnd.
Al proberen contact op te nemen met de klantendienst maar die is op geen enkel moment van de dag tijdens weekuren bereikbaar, en via mail geen antwoord.