Terug

Betalingsprobleem: inlevering oude smartphone

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

D. C.

Naar: Proximus

11/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27/11/2024 kocht ik een IPhone 15 in de Proximus winkel in Kortrijk.Daar werd beloofd dat ik 97 euro zou krijgen voor het toestel dat ik ingeleverd had. Na een week kreeg ik van jullie de melding dat het toestel maar 20 euro waarde had, omdat google geblokeerd was met een wachtwoord. Dat google moest ontgrendeld zijn,had de verkoper nooit meegedeeld. Via een site werd gevraagd of ik akkoord was met 20 euro of terugname. Ik wilde terugname van het toestel, maar het lukte niet om juist aan te vinken.Hierbij wil ik mijn oud toestel terug. Dossiernummer 7614 TR op naam van Dominique Coulon Met vriendelijke groet, dominique Coulon

Berichten (4)

Proximus

Naar: D. C.

13/12/2024

Beste, Hiervoor dient u contact opnemen met de reparatiedienst zelf op het nummer0800/15692 Mvg, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-11-13.30.41.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921014295246]

D. C.

Naar: Proximus

14/12/2024

Beste, Jullie zeggen dat ik contact moet opnemen met de reparatiedienst, maar daar sturen ze mij naar jullie. Ik wil gewoon mijn gsm terug, of 97 euro dat de winkel beloofde. Met vriendelijke groeten, Dominique Coulon

Bemiddeling door Testaankoop 14 december 2024

Proximus

Naar: D. C.

20/12/2024

Beste, Ik informeer bij de betrokken diensten en hou u op de hoogte. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-14-09.30.18.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921014496236]

Proximus

Naar: D. C.

30/12/2024

Beste, Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info/oplossing kreeg tijdens ons telefonisch gesprek vandaag. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-14-09.30.18.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921014688886]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform