Terug

Betalingsprobleem en stopzetting afbetaalplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Luminus

21/08/2025

Beste Ik had een afbetaa´lplan wat ik helaas niet heb kunnen nakomen door financiële omstandigheden. Ik heb veel tegenslagen waardoor Ik er tijdelijk ook door mijn invaliditeit niet aan toe kwam alles tijdig te betalen´. Een medewerker vroeg me eerst men situatie om me vervolgens te zeggen nee ik kan u nue helpen want kan u geen betaalplan geven. Kan geen uitstel krijgen geen betaling opzeg contract en deurwaarder op men dak. K weet dat de fout bij mij zit maar als ik len situatie helemaal uitleg en dn antwoord krijg nee kunnen niks doen vindt ik verre van ok. Graag ontvang ik een degelijke oplossing zodat ik in orde kan zijn een geholpen ben Mvg sanne

Berichten (1)

Luminus

Naar: S. B.

21/08/2025

Beste Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht van 21.08.2025. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug. Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groeten Luminus PS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 21 augustus 2025 10:45 Onderwerp: Betalingsprobleem en stopzetting afbetaalplan ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform