Terug

betalingsoverdracht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. B.

Naar: Eneco

17/11/2024

beste eneco doet of er nog een bedrag opensaat dat ik zou moeten betalen aan hun maar ik heb info waar ik tot tweemaal toe betaald heb per ongeluk ik ben niet de handigste met de computer maar ik heb een betalingsoverzicht gevraagd maar dat heeft men mij nooit willen bezorgen heb het nu aan de deurwaarder gevraagd

Berichten (1)

Eneco

Naar: R. B.

02/12/2024

Beste Robert, Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je betalingen. Als bijlage vind je een rekeningoverzicht terug, hierop vind je een overzicht van al je betalingen terug. Houd er rekening mee dat je dossier inmiddels werd doorgestuurd naar het incassobureau Intrum, je kan je openstaande saldo rechtstreeks met hen bekijken. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Elise Eneco Customer Care - Klachtenbemiddeling Heb je nog vragen? Stel je vraag via onze Hulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen. Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account. Een kopie van deze e-mail wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform