Terug

Betalingsmaningen voor produkt dat ik nooit ontvangen heb

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Klarna

17/05/2024

Beste,op 11/03/2024 heb ik bij KYANA AMSTERDAM een smart snake (dierenspeelgoed) besteld. Wij Hebben dit produkt NOOIT ontvangen ondanks herhaaldelijk schrijven onzentwege of dit nog ooit geleverd zou worden.Wanneer we deze firma berichten dat we de bestelling uiteindelijk willen cancellen omdater toch niet geleverd wordt krijgen we steeds hetzelfde nietszeggende antwoord dat ze niet kunnen terugbetalen of cancellen. Op 2 mei 2024 heb ik deze firma bericht dat we klacht zullen indienen indien men ons blijft lastigvallen met maningen.Vandaag 17/05/2024 krijgen we een brief van KLarna bank in de bus met een laatste herinnering om de aankoop te betalen,met herinneringskosten. We zijn niet in waarom wij ook maar iets zouden betalen voor nooit geleverde goederen.Zeker niet omdat wij deze firma er meer dan genoeg van op de hoogte gebracht hebben dat er nooit iets geleverd is.

Berichten (1)

Klarna

Naar: E. M.

31/05/2024

Beste, Deze factuur is bij incasso. Klarna gaat over de facturatie en niet over de producten. Klant dient ons te informeren als er iets niet in order is met de bestelling en dat heeft deze klant niet gedaan. '‹'‹ Klarna heeft, na het versturen van twee herinneringen, de betaling niet tijdig ontvangen. De factuur is op  30 mei 2024 overgedragen aan het incassobureau  COEO Omdat de factuur nu in behandeling is bij COEO adviseren we je om zo spoedig mogelijk contact met hen op te nemen via www.coeo-incasso.be, info@coeo-incasso.be, (0) 3 808 68 72. Met vriendelijke groet, '‹ Marika Vertegenwoordiger Klantenservice Klarna Bank AB (publ) Sveava¤gen 46, SE-111 34 Stockholm Reg no: SE556737-0431 Contactgegevens: www.klarna.com/nl/klantenservice Op Do, 30 Mei om 7:18 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform