Beste,
Graag wens ik een klacht in te dienen tegen Bol.com.
Even de situatie schetsen:
-In juni bestel ik via Bol.com een herdershark ter waarde van 47,99 euro.
-Op 17 juni krijg ik een mail van Bol;com dat mijn pakket niet kan worden geleverd en retour gaat. (zie bijlage)
-Dezelfde dag informeer ik via de chat wat het probleem is en ik krijg het advies om een nieuwe bestelling te plaatsen want dit zou vlugger gaan dan te zoeken waar het pakket naar toe is.
-Ik plaats dus een tweede bestelling op 17 juni.(zie bijlage).
-De herdershark wordt geleverd op 23 juni en ik betaal deze op 07 juli.(zie bijlage)
-Op 27/07 ontvang ik een derde betalinsgherinnering, bij de eerste en de tweede betalingsherinnering zei de chat dat ik deze mocht negeren omdat de update van de betalingen vertraging opliep.
-Op 30/07 neem ik telefonisch contact op met de klantendienst op het Belgisch nummer van Bol.com , alles uitgelegd en er wordt mij gezegd dat alles nu in orde is en dat ik een bevestiging zou krijgen per mail, nooit ontvangen!
-Vandaag 05/08 krijg ik een laatste herinnering met bijkomende kosten.
Ik heb 1 herdershark ontvangen en betaald, waarom blijf ik betalingsherinneringen krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Ode Van de Weghe