Terug

Betalingsherinnering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: bol.com

22/06/2023

Ik bestelde een boek bij Bol.com en ik heb dat betaald, maar ik krijg een betalingsherinnering. Ik wil het betalingsbewijs overmaken maar ze verschuilen zich achter chatbots en ellenlange wachttijden. Zij mogen mij dus mailen maar ik hen niet.

Berichten (1)

bol.com

Naar: S. P.

23/06/2023

Goedemorgen Sigrid,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling. Zodra er meer informatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform