Beste,
Op 1 augustus ontving ik via mijn fleet dat er nog een openstaande parkeerboete was. De eerste mail van Leaseplan werd als phishing gemarkeerd langs mijn kant.
De boete houdt in dat ik op 22 juni geparkeerd stond op de parking Ijzerlaan te Middelkerke. Dit is een gele zone waar een dagprijs van € 3,0 geldt.
Ik heb aan de parkeerautomaat € 4,5 betaald 22 juni om 16u45, zoals te zien is op mijn bankafschrift.
22 juni om 17u55 stelt een camera voertuig vast dat ik niet betaald zou hebben.
Hierbij heb ik een geschil geopend bij OPC met het betaalafschrift van de bank. Hierin tonen zij een screenshot waar in staat dat de betaling mislukt zou zijn. Zij houden dus vol dat ik deze boete moet betalen.
Nochtans is het bedrag van mijn rekening gegaan en was er geen enkele indicatie dat de transactie mislukt was.
Het is absurd dat ik kan aantonen dat ik betaald heb en zij toch volhouden dat ik moet betalen, voor wat een technisch probleem aan hun kant lijkt te zijn.
Ik voeg in bijlage een betalingsbewijs van mijn bank KBC, indien nodig kan ik gerust nog een bevestiging vragen via de bank.
In bijlage vinden jullie ook mijn initieel geschil, het antwoord van OPC en een nieuw geschil dat ik geopend heb.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen om dit recht te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Yarri