Terug

Betalingsbewijs word niet aanvaard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

25/11/2020

Beste,Ik heb meerdere artikelen besteld via hun website en direct via Bancontact op hun website betaald.De artikelen zijn correct geleverd maar plots kreeg ik herinneringen voor die artikelen te betalen terwijl ze rechtstreeks van mijn rekening afgehaald werden.Ik heb contact opgenomen met heb en ze vroegen betaalbewijzen.Ik heb rechtstreeks verschillende screenshots gemaakt met bewijs van betaling waarom de datum en uur op stond .Deze trekken ze in twijfel terwijl het wel degelijke de officiële betaalbewijzen zijn van de bank...Ik wil geen herinneringskosten dus ook betalen aangezien deze betalingen rechtstreeks van mijn rekening afgehaald zijn.Met vriendelijke groet

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

21/12/2020

Beste Steven,Bedankt voor je bericht. Op 2 december heeft mijn collega je een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: Betalingsbewijs word niet aanvaard - (CPTBE01111423-94) Date: 19 december 2020, 19:54 HERINNERING - Klacht: Betalingsbewijs word niet aanvaard - (CPTBE01111423-94) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform