Terug

Betalings probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: IKEA BELGIUM

25/10/2024

Beste, Ik heb een tuinset online in juni aangekocht helaas miste er onderdelen ervan. Ik ben naar de klantendienst van ikea gegaan en ben er geholpen. De onderdeel die er miste was uitverkocht waardoor we hadden besproken dat de tuinset opgehaald word en ik me geld terug zou krijgen. De tuinset werd op 13juli volledig opgehaald. Er werd me gezegd dat ik me geld na 2weken zou ontvangen maar na 3/4maand te bellen word er elke keer gezegd dat er een fout in het systeem was en me geld nog krijg. Elke keer als ik de klanten dienst bel zeggen ze dat het over 2weken word gestort. Maar na 4maand nog altijd niks. Ik heb iets terug gegeven ik verwacht dan ook dat ik mijn geld terug krijg en dat ze stoppen met me aan het lijntje te houden na zoveel maanden.dossier nr 10649549

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: S. B.

16/11/2024

Beste, via deze weg onze oprechte excuses voor de opvolging van uw dossier. De terugbetaling werd ondertussen uitgevoerd. Hopende u hiermee een antwoord te bieden op uw vraag. Met vriendelijke groeten, IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform