Korte beschrijving van uw probleem :
Op 20/11/2024 in de namiddag kocht ik via De Voordeelapp van Test Aankoop een onlinekaart/geschenkkaart van Colruyt twv 100€ (zie bijlage : order-9796753.) En ontving de kaart met nr 1072585429986202 met daarbij nog een veiligheidscode.
Ik probeerde deze op te laden via mijn Xtra App maar dat lukte niet. Deze gaf aan dat het geen geldige barcode of veiligheidscode was. Ik het meerdere malen geprobeerd en goed gecheckt of het correct was, maar ik kon de kaart niet opladen in mijn account.
Vervolgens ging ik naar de Colruyt om boodschappen en bood de geschenkkaart rechtstreeks aan voor betaling. Deze werd als eerste gescand samen met mijn klant QR code en daarna de aangekochte producten. Bij de betaling bleek de geschenkkaart niet in het systeem te zijn opgenomen. Ze werd terug gescand maar zonder resultaat. De verantwoordelijke belde naar de helpdesk maar die konden hem niet direct helpen.
Ik heb mijn boodschappen dan met mijn kaart betaald gezien er geen andere oplossing was.
Ik belde daarna rond 16:40 u zelf naar het opgegeven infonummer 02/363 51 50. Alhoewel er werd gezegd dat het open was tot 18 u werd de verbinding na 30 sec verbroken. Ik heb 2 maal gebeld maar zonder resultaat.
Daarom deze klacht via Test Aankoop om mijn online kaart zo snel mogelijk te laten activeren.
met vriendelijke groeten
Gerrit Braem