Terug

Betalingen via domiciliering/Opzeggen contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Celside Insurance

28/04/2023

Beste,Via deze weg laat ik u weten dat ik mijn contract BE204703 bij Sfam opzeg per datum van 28/04/2023.Naar aanleiding van contractwijziging van SFAM, doorgekregen via mail op 04/04/2023 en 06/04/2023, wens ik dus bij dit schrijven alle diensten te stoppen. Deze valt nog binnen de 30 dagen na jullie bekendmaking van aanpassing. Tot op heden werden betalingen verricht via domiciliering en was dit steeds een maandelijks bedrag van 15,99€. Sinds de maand april zijn er meerder bedragen via deze domiciliering afgehouden. Gelieve volgende vooruitbetalingen terug te storten op mijn rekening:19/04 bedrag van 69,99€24/04 bedrag van 69,99€25/04 bedrag van 15,99€28/04 bedrag van 15,99€Vandaag heb ik domiciliering via bank laten blokkeren zodat de volgende afhouding gepland op 02/05 voor het bedrag van 69,99€ niet zal uitgevoerd worden.Aangetekend schrijven is vandaag ook verstuurd via post om alle diensten met jullie te stoppen met onmiddellijke ingang.PS: Doe iets aan jullie telefonisch contactcentrale. Telkens ik probeerde telefonisch contact op te nemen, kreeg ik de boodschap dat alle medewerkers in gesprek zijn waarbij nadien de de oproep werd beêindigd.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: T. V.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform