Terug

Betalingen (incasso)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: ZALANDO

14/11/2023

AL MEERDERE keren proberen wij een antwoord te krijgen op onze vragen. Mails verzonden, proberen bellen, niets hielp!Facturen en betalingen sturen is gemakkelijk, een incasso op ons zetten is heel gemakkelijk!Jullie hebben een fout gemaakt, kijk maar in de historiek en wij wouden een duidelijk antwoord hoeveel er nog open stond. Alle vertrouwen in jullie diensten is 'weg'. Nooit is er gezegd geweest dat wij de betaling van bijhoudende artikels moesten uitvoeren, hoe kan dit als wij geen duidelijk saldo hebben? Er is nooit een verrekening gemaakt omdat jullie de retour niet correct hebben verwerkt. Graag ALLE kosten verwijderen en 'nochmaals' een duidelijk antwoord op mijn vragen.Geld voor Jennifer Cassiman en Kelly Frighem!Vriendelijke groet!Kelly

Berichten (1)

K. F.

Naar: ZALANDO

01/12/2023

Gelieve een antwoord EN oplossing te geven!!!!Dit is al het derde bericht via testaanoop!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform