Terug

Betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: VINTED

24/05/2024

Beste,Ik heb via vinted iets gekocht. Pakket lijkt afgeleverd op een uur dat de postpunt gesloten was. Volgens postpunt heeft dat pakje daar nooit geleverd geweest. Ik heb een probleem gemeld bij vinted dat ik het pakje niet afgehaald heb. De verkoper heeft een retour aangevraagd nu. Als ik voor 28/05 het pakje niet retour stuur ben ik mijn geld kwijt. Maar ik kan het pakje nooit afgehaald hebben. Verkoper weigert om contact op te nemen voor vergoeding bij Mondial. Maar ik ben mijn pakket en geld kwijt nu. Vinted reageert niet. Maar ik heb betaald voor kopersbescherming!! Wat nu? Mvg Melisa Pijuk,

Berichten (12)

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

M. P.

Naar: VINTED

24/05/2024

Beste,Klacht is gemeld al op 20/05/24 en nog steeds niet behandeld. Geen antwoord van vinted! Wat met kopersbescherming?? Mvg

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

M. P.

Naar: VINTED

24/05/2024

Hoe lang nog wachten??Mijn retour loopt af 28/05 en dan wordt mijn geld vrijgegeven aan de verkoper. De verkoper werkt absoluut niet mee, had al meerdere keren gevraagd om naar Mondial te bellen. Enkel zij kan een schadevergoeding vragen. Waarom betaal ik kopersbescherming?? Om mij te laten zitten?? Zonder pakket en zonder geld!&#128534

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Bonjour,Je vous remercie pour votre signalement !Les informations seront transmises à notre équipe dédiée pour examen.Dès que j'aurai des mises à jour, je reviendrai vers vous avec les informations.Nous apprécions votre patience !Passez une bonne journee.Hamza Vinted

M. P.

Naar: VINTED

24/05/2024

Beste,Kan de retour niet gepauzeerd worden?Ik heb het pakje niet ontvangen. Mondial is nu opzoek naar pakket. Deze heeft nooit in mijn postpunt geweest! Verkoper werkt niet mee!!

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. P.

24/05/2024

Hello, there,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: M. P.

30/05/2024

Madame, Monsieur,Nous confirmons la bonne réception de votre demande et y répondrons dans les meilleurs délais.Merci pour votre patience.Latifa L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform