Terug

betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. T.

Naar: Testaankoop

14/02/2025

Beste, onlangs ben ik na telefonisch contact akkoord gegaan om ook het magazine "Connect" van jullie te ontvangen. Na een eerste proefnummer heb ik geen andere magazine(s) mogen ontvangen. Wel is mijn maandelijks lidgeld gestegen van 11,75 euro (12/2024) naar 12,10 (01/2025) naar 14,55 (02/2025). Ik heb onlangs enkel mijn maandelijks TEST aankoop magazine mogen ontvangen. Als ik op jullie site kijk, staat dat ik ook geabonneerd zou zijn op een gezondheidsmagazine. Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven of mij daarvoor geabonneerd. Graag een onderzoek en terugmelding. Met vriendelijke groeten Werner Tijsmans

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: W. T.

14/02/2025

Beste Werner, We hebben je bericht goed ontvangen. Bij nazicht van je abonnement stellen we vast dat je bij ons een abonnement hebt op de magazines Testaankoop en Testaankoop Connect. Voor het Testaankoop-gedeelte vragen we sinds januari 2025 een maandelijkse bijdrage van €12,10 (dit is een kleine prijsverhoging van €11,75 in 2024 naar €12,10 voor 2025). Het abonnement voor het tweemaandelijks magazine Testaankoop Connect werd opgestart op 3 december 2024, tijdens een telefonisch onderhoud met één van onze collega's. In het kader van deze aanbieding genoot je van een gratis proefperiode tot en met januari 2025. Vanaf februari tot en met november 2025 geniet je van een korting van 50% op het normale tarief. Hierdoor betaal je slechts €2,45 per maand in plaats van het normale tarief van €4,90 per maand. Naar aanleiding van deze inschrijving werd er een welkomstbrief ter beschikking gesteld. Je kunt deze terugvinden op onze website via je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de pdf. In december is het magazine Testaankoop Connect niet uitgegeven. Het magazine voor de maanden januari-februari werd verstuurd op 22/12/2024. We hopen je hiermee de gevraagde verduidelijking te hebben gegeven. Twijfel niet om onze diensten te contacteren als je hierover vragen hebt of als je je abonnement graag wilt aanpassen. Je kunt ons bereiken via onze contactpagina op onze website (klik op de oranje knop ‘Contacteer ons’) of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 025423200. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform