Terug

Betaling zonder beloftes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Testaankoop

18/10/2023

BesteIk was vroeger klant bij jullie. Via een advertentie wou ik ingaan op een nieuw 'welkomstpakket' en cadeautje om eventueel terug klant te worden. Ik heb tot op heden niets ontvangen maar zag wel op mijn rekening een vermindering van €11,34 op 5/10/23 en ook de eerste €2 (wat wel was aangegeven). Ik heb nooit gezegd dat ik klant wou blijven en zeker niets voor mijn geld ontvangen. Er was me ook een welkomstcadeau beloofd. Ik had via de site aangegeven dat ik interesse had in een een Chromecast. Ook dit is niet toegekomen. Kan dit eens bekeken worden aub, voor we november zijn en ik terug een betaling voorgeschoteld krijg. Ik wens eerst van het beloofde kennismakingspakket gebruik te maken en dan de kans te krijgen om al of niet verder te gaan met mijn abonnement. Zo is het ook in de reclame voorgesteld. mvg,Bart Bruggeman.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. B.

19/10/2023

Beste Abonnee,Mijnheer Bruggeman,Je kreeg van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen.Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. Als je die niet meer hebt, kan je hem steeds terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.beWe merkten dat je nog geen geschenk hebt gekozen op het platform van onze partner.Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op de webpagina giftin.be, klik nadien op "Aanmelden" en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is, krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden.Uiteraard is er geen enkele verplichting om abonnee te blijven of tot het geschenk geleverd wordt.Je kan je abonnement laten stoppen door ons hiervan ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand op de hoogte te brengen. De stopzetting kan doorgegeven worden via de contactpagina op onze website testaankoop.be, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 (Gift'in) 028923700 (onze abonnementendienst) of stuur een mailtje via het contactformulier op de site.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform