Terug

Betaling voor verlenging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. G.

Naar: Abonnementenland

15/06/2024

We gaven in 2022 een abonnement van een jaar cadeau aan een vriendin. Wij betaalden het abonnement. Zij kreeg de magazines toegestuurd. Het magazine werd overgenomen door Abonnementenland. Enkele weken geleden krijg ik via mail een rekening voor de periode die liep van 2023 tot nu. Terwijl we in 2023 nooit een factuur ontvangen hebben. We wilden ook helemaal geen verlenging. Ze stuurden dus een jaar magazines zonder hier vooraf een rekening voor te sturen. Ik heb deze rekening uiteraard geprotesteerd. Na veel over en weer mailen wilde men de helft van het bedrag laten vallen. Ik zou nog twee magazines moeten betalen. Ongeveer 16 euro. Moet ik dit echt betalen? Want dit ruikt naar bedrog.

Berichten (5)

Abonnementenland

Naar: J. G.

20/06/2024

Geachte mevrouw Geens,Ik heb de zaak voor u onderzocht.Helaas hing u vorige maand op voordat onze medewerker van de klantenservice u de volledige situatie kon uitleggen, hierdoor zijn enkele misverstanden ontstaan.Wij hebben Mjamtaart niet overgenomen in 2023, deze is helaas in 2024 gestopt en de uitgever van Meesterlijk van Robert heeft toen de abonnementen overgenomen en omgezet naar abonnementen op Meesterlijk van Robert.Uw abonnement was volgens Mjamtaart een abonnement tot wederopzegging en was vorig jaar verlengd. Echter, zij hadden eind 2023 niet gefactureerd voor de nieuwe periode en wij hebben dat alsnog gedaan.Omdat u aangaf geen interesse te hebben, is het abonnement per direct gestopt, maar wij moeten wel de Mjamtaart nummers 78 en 79 die bezorgd waren in rekening brengen.Dat is een resterend bedrag van € 16,50.Als u bewijs heeft dat u een cadeau abonnement aangevraagd had en dat het niet juist was genoteerd door Mjamtaart dan ontvangen wij dat graag.Ik hoop dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Met vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 15 juni 2024 09:15Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Betaling voor verlenging‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

J. G.

Naar: Abonnementenland

20/06/2024

U heeft mij niet gebeld! Dit is echt onzin. Ik ontvang van u graag een kopie abonnement dat ik met u aanging.

Abonnementenland

Naar: J. G.

24/06/2024

Geachte mevrouw Geens,Dank u voor uw bericht.Ik heb u ook niet geschreven dat u wij u gebeld hebben, u had ons gebeld.U had in 2022 een abonnement voor Mjamtaart afgesloten voor P. Jansen.Dit abonnement is door Meesterlijk van Robert overgenomen toen Mjamtaart stopte. U heeft het abonnement dus niet bij ons aangevraagd maar bij Mjamtaart. U zou hun bevestiging in 2022 ontvangen moeten hebben.Mocht u deze vorig jaar opgezegd hebben voor november 2023 dan ontvangen wij graag uw bewijs van opzegging. Wij hebben reeds het abonnement stopgezet en u hoeft alleen de nummers van Mjamtaart die bezorgd waren te betalen.Dat is een bedrag van € 16,50.Ik hoop dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Met vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 20 juni 2024 13:30Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Nieuw bericht van JILL‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

J. G.

Naar: Abonnementenland

24/06/2024

Dag Oscar, ik heb jullie ook niet gebeld. Dus ik snap niet van waar je het haalt dat ik heb opgehangen. Vermits jullie er ondertussen een incassobureau op hebben gezet, heb ik de kost van 20 euro betaald. Ik kijk een volgende keer wel uit om nog abonnementen aan te gaan. Een verlenging moeten betalen één jaar NA de verlenging is in mijn ogen compleet van de pot gerukt. Net als heel de discussie die er met jullie op volgde.

Abonnementenland

Naar: J. G.

26/06/2024

Geachte mevrouw Geens,Ik zie alleen een notitie dat het gesprek abrupt werd verbroken, ik suggereerde niet dat u opgehangen en het kon ook zijn dat de ontvanger ons gebeld had.De verlenging van het abonnement vond plaats in november 2023 en wij factureerden nadat wij beheer overnamen in maart 2024. Strikt gesproken is dat een half jaar.Waarom de uitgever van Mjamtaart u niet meteen factureerde kan ik u niet zeggen, wij gaan daar niet over.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Wij hopen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een recensie voor ons achter te laten op Google reviews? Klik dan op deze linkMet vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 24 juni 2024 14:00Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Nieuw bericht van JILL‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform