Geachte mevrouw Geens,Ik heb de zaak voor u onderzocht.Helaas hing u vorige maand op voordat onze medewerker van de klantenservice u de volledige situatie kon uitleggen, hierdoor zijn enkele misverstanden ontstaan.Wij hebben Mjamtaart niet overgenomen in 2023, deze is helaas in 2024 gestopt en de uitgever van Meesterlijk van Robert heeft toen de abonnementen overgenomen en omgezet naar abonnementen op Meesterlijk van Robert.Uw abonnement was volgens Mjamtaart een abonnement tot wederopzegging en was vorig jaar verlengd. Echter, zij hadden eind 2023 niet gefactureerd voor de nieuwe periode en wij hebben dat alsnog gedaan.Omdat u aangaf geen interesse te hebben, is het abonnement per direct gestopt, maar wij moeten wel de Mjamtaart nummers 78 en 79 die bezorgd waren in rekening brengen.Dat is een resterend bedrag van € 16,50.Als u bewijs heeft dat u een cadeau abonnement aangevraagd had en dat het niet juist was genoteerd door Mjamtaart dan ontvangen wij dat graag.Ik hoop dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.Wilt u zo vriendelijk zijn om bij het beantwoorden van dit bericht altijd het oorspronkelijke bericht en/of de bijlagen mee te zenden?Met vriendelijke groet,OscarAdministratief medewerkerDisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 15 juni 2024 09:15Aan: Klantenservice klantenservice@paysdabonnements.beOnderwerp: Betaling voor verlenging