Terug

Betaling voor verkoop iPhone

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. D.

Naar: Swappie

27/02/2025

Op jullie inleidende tekst bij de aankoop van mijn iPhone geven jullie aan waarom de prijs is gewijzigd. Pas wanneer je het diagnoserapport onderaan open klikt om details te bekijken zie je waar het misloopt. Ik heb gisterenavond de details volledig bekeken en zie dat jullie zichzelf tegenspreken. 1. Batterij gefaald wegens bericht “wanneer de batterij is vervangen door een derde partij en/of de batterij niet origineel Apple is”.  De geïnstalleerde batterij is van identieke kwaliteit als Swappie en geïnstalleerd door een erkende hersteller.  Bovendien komt deze melding ook op het toestel wanneer je een iPhone “met nieuwe batterij” aankoopt bij Swappie! (voldoende open-source info beschikbaar) 2. Batterij informatie – capaciteit: 100%  Hier geven jullie zelf aan dat de batterij in perfecte conditie is en dus als “nieuw” kan worden beschouwd. Ik voel me als verkoper in bedrogen. Swappie neemt onterecht 36 EUR af om zichzelf te verrijken en dit is onaanvaardbaar. Indien geen tegemoetkoming van Swappie zal ik een klacht indienen bij het European Centre of Consumers om deze praktijk aan te kaarten.

Bemiddeling door Testaankoop 14 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform