Terug

Betaling volledige bedrag lounge meubelen 14 dagen voor levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Overstock Garden

05/06/2020

Beste, Op 17 mei 2020 bestelden wij een loungeset en professionele parasol bij Overstock Garden Tienen. Op de computer van verkoper overloopten wij de aangetekende bedragen en de bestelde items. Na de betaling van het voorschot werd door de verkoper de verdere afhandeling van de bestelde goederen uitgelegd. Veertien dagen voor de levering (14!) moest het resterend bedrag betaald worden. Indien niet wordt de levering gewoon niet ingepland en riskeer je je voorschot (30%) definitief kwijt te spelen. Het feit dat dit NIET expliciet wordt verteld voor de betaling van het voorschot is het bewijs dat deze keten een malafide onderneming is waar je best kilometers uit de omtrek weg blijft. Meteen hebben wij een klacht via e-mail op website ingediend tegen deze werkwijze. Na ongeveer twee weken krijg je dan een antwoord zeggende dat dit beschreven staat in de algemene voorwaarden (Kleine lettertjes) terwijl die nu gewoon niet vermeld worden tijdens verkoopsgesprek.Ook het feit dat Overstock Garden hun klanten als Bank gebruikt gezien zij voor een bestelling geen euro moeten uitgeven terwijl ze wel de winst en commissies opstrijken getuigt van maffiapraktijken. Komt daar nog eens bij dat indien na levering er zaken niet of beschadigd geleverd worden heb je totaal niets meer achter de hand om een oplossing te bekomen. Dat dit veelvuldig voorkomt bij Overstock Garden getuigen de vele negatieve reviews op Testaankoop site en voorbeelden op Trustpilot website.Maffiapraktijken!!.

Berichten (1)

Overstock Garden

Naar: M. B.

05/06/2020

GeachteUw referentie CPTBE00931467-73Onze referentie dossier 2024634In onze voorwaarden staat duidelijk vermeld dat leveringen pas kunnen doorgaan wanneer het volledig aankoopbedrag van de bestelling voldaan is. Dit staat ook nog eens vermeld op de bestelbon zelf.Aangezien Dhr Boller Marc enkel nog maar het voorschot 2250 EUR heeft betaald en nog een openstaand saldo van 5.21942 EUR heeft, kan de levering dus niet ingepland worden.Van zodra Dhr. Boller het saldo volledig betaald heeft kan de levering van 22 juni bevestigd worden. Het bedraag moet ten laatste 14 dagen voor de gekozen leverdatum op onze rekening staan.Met vriendelijke groet,DavyCustomer Care


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform