betaling via payconq
Aard van probleem:
Betalingen en terugbetalingenKlacht
R. V.
Naar: Takeaway
heb een bestelling takeaway geplaatst betaald met payconiq deze is gelukt maar de bestelling bij takeaway is niet gelukt graag had ik men geld terug gekreken ik vind op de website geen enkele manier om contact te nemen hier de info van payconiq Timestamp: 12-06-2024 21:45:08 Amount: 22.00 € Merchant ref: - HMAC PSP: SZPY2X7GJKMHXD77EDVJ6NZL Trx ID: U041UlJKNDNQOFdTUFdEM0VVUjI= Merchant PSP: adyen Authorization: Succeed
Berichten (4)
Takeaway
Naar: R. V.
Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 16 jun 2024 20:15 CEST __brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 16 jun 2024 20:15 CEST Je hebt een klacht ontvangen van RIK Je hebt een klacht ontvangen van RIK RIK heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@a402d3d515f2ee493f@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantRIK VAN MALCOTReferentienummervanmalcotrik@hotmail.comKlachtnummer10356451Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingheb een bestelling takeaway geplaatst betaald met payconiq deze is gelukt maar de bestelling bij takeaway is niet gelukt graag had ik men geld terug gekreken ik vind op de website geen enkele manier om contact te nemen hier de info van payconiq Timestamp: 12-06-2024 21:45:08 Amount: 22.00 € Merchant ref: - HMAC PSP: SZPY2X7GJKMHXD77EDVJ6NZL Trx ID: U041UlJKNDNQOFdTUFdEM0VVUjI= Merchant PSP: adyen Authorization: SucceedtrackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@eyJjb21wbGFpbnRJZCI6ImE3ODFiM2U0NjQwOGNlZTk5MyIsImVtYWlsSWQiOiIyMDI0MDYxNjE4MTUyMzA2MF9DUElEYTc4MWIzZTQ2NDA4Y2VlOTkzQGV1cm9jb25zdW1lcnMuY29tIiwidGFza0lkIjoiMDBUTUkwMDAwMFI1TDV3MkFGIiwidGFzayI6eyJzdWJqZWN0IjoiRElZIE5vdGlmIC0gTmV3IENvbXBsYWludCB0byBDb21wYW55IiwidHlwZSI6Ik5vdGlmaWNhdGlvbiIsImZyb20iOiJDb25zdW1lckFzc29jaWF0aW9uIiwidG8iOiJDb21wYW55Iiwic3RhdHVzIjoiT3V0Ym91bmRDb21wbGFpbnRBcmVhIiwiYWN0aXZpdHlUeXBlIjoiT3V0Ym91bmQiLCJhY3Rpdml0eU9yaWdpbiI6IkNvbXBsYWludEFyZWEiLCJhY3Rpdml0eURpcmVjdGlvbiI6IkNvbXBsZXRlZCIsIm5vdGlmaWNhdGlvblR5cGUiOiJDYWFTX05ld19Db21wbGFpbnRfQ29tcGFueSJ9fQ==@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customerTakeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [4WP4Y5-3ZJKW]
R. V.
Naar: Takeaway
Nog steeds niet opgelost en nog steeds geen antwoord
Takeaway
Naar: R. V.
Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 2 jul 2024 04:00 CEST __brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customer- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten,Dank u voor uw contact met Takeaway.com.Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden.Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum.Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.comKlachten 2 jul 2024 04:00 CEST RIK heeft antwoord gegeven. RIK heeft antwoord gegeven. RIK heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@a402d3d515f2ee493f@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet.Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantRIK VAN MALCOTReferentienummervanmalcotrik@hotmail.comKlachtnummer10356451Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingNog steeds niet opgelost en nog steeds geen antwoordtrackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customerTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium [V5PVXJ-DN9K4]
Takeaway
Naar: R. V.
Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenVergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Isabelle Kinat (Takeaway.com BE) 3 jul 2024 19:43 CEST Beste Rik,Wij danken u voor uw mail en uw vertrouwen in Takeaway.com.U heeft ons gecontacteerd in verband met een bestelling die niet werd geregistreerd, maar die door u wel online werd betaald. In uw geval is dit te wijten aan een technische storing op het door u gebruikte betalingsplatform, een tijdelijk verlies van internetverbinding tijdens uw transactie of een foutieve manipulatie. Het gaat hier om wat men een spook bestelling noemt, het geld ging van uw rekening, maar de aan die betaling gelinkte aankoop werd niet geregistreerd. De terugbetaling van zo'n bestelling is altijd gegarandeerd; wel hebben we van u volgende gegevens nodig:- naam restaurant:- datum van bestelling:- straatnaam + gemeente:- E-mailadres waarmee u besteld heeft:- screenshot van de betaling die van uw rekening is gegaan:In naam van Takeaway.com bieden wij u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor dit ongemak en danken we u bij voorbaat voor uw begrip. We kijken alvast uit naar uw antwoord.Met vriendelijke groeten,IsabelleIsabelle - Costumer care agentTakeAway.comKlachten 2 jul 2024 04:00 CEST __brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch payments_refundslanguage::nlrequestType:customeris::csat_email- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenVergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Isabelle Kinat (Takeaway.com BE) 3 jul 2024 19:43 CEST Beste Rik,Wij danken u voor uw mail en uw vertrouwen in Takeaway.com.U heeft ons gecontacteerd in verband met een bestelling die niet werd geregistreerd, maar die door u wel online werd betaald. In uw geval is dit te wijten aan een technische storing op het door u gebruikte betalingsplatform, een tijdelijk verlies van internetverbinding tijdens uw transactie of een foutieve manipulatie. Het gaat hier om wat men een spook bestelling noemt, het geld ging van uw rekening, maar de aan die betaling gelinkte aankoop werd niet geregistreerd. De terugbetaling van zo'n bestelling is altijd gegarandeerd; wel hebben we van u volgende gegevens nodig:- naam restaurant:- datum van bestelling:- straatnaam + gemeente:- E-mailadres waarmee u besteld heeft:- screenshot van de betaling die van uw rekening is gegaan:In naam van Takeaway.com bieden wij u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor dit ongemak en danken we u bij voorbaat voor uw begrip. We kijken alvast uit naar uw antwoord.Met vriendelijke groeten,IsabelleIsabelle - Costumer care agentTakeAway.comKlachten 2 jul 2024 04:00 CEST RIK heeft antwoord gegeven. RIK heeft antwoord gegeven. RIK heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@a402d3d515f2ee493f@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet.Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantRIK VAN MALCOTReferentienummervanmalcotrik@hotmail.comKlachtnummer10356451Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingNog steeds niet opgelost en nog steeds geen antwoordtrackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch payments_refundslanguage::nlrequestType:customeris::csat_emailTakeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [V5PVXJ-DN9K4]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten