Terug

Betaling via domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

11/03/2021

Beste,Ik heb sinds 02/20220 een abonnement op HLN. In Oktober van vorig jaar heb ik tot 2x toe een mail verstuurd met de vraag om mijn rekeningnummer aan te passen en dit omdat ik van rekeningnummer gewijzigd ben. Maar tevergeefs, plots wordt mijn abonnement half februari stopgezet. Na verschillende pogingen(+10) om iemand telefonisch te kunnen bereiken krijg ik eindelijk, na een dikke wachttijd om doorverbonden te worden, iemand aan de lijn. Deze persoon wie ik aan de lijn had vertelde mij dat ik voor deze werking begrip moest opbrengen want, ik citeer u moet begrijpen meneer dat wij dit ook allemaal vanaf thuis uit onze zetel moeten doen. Maar niettegenstaande deze meneer zou het oplossen. Ik moest de openstaande factuur betalen, wat ik onmiddellijk heb gedaan, en hij zou dan de rest handmatig aanpassen en mij tussentijds ook nog een document opsturen om mijn nieuw rekeningnummer schriftelijk te bevestigen. Zo gezegd zo gedaan, ik kon enkele uren later opnieuw inloggen en het document zit ondertussen in mijn mailbox. Ik vul dit document in met mijn gegevens en het nieuwe rekeningnummer en stuur het ondertekend terug naar HNL met de bijkomende vraag om de ontvangst hiervan te willen bevestigen. Maar blijkbaar tevergeefs. Sinds gisterenavond zit ik plots weer met dezelfde problemen. Mijn abonnement is zonder enig bericht of rede(net zoals de vorige keer) weer stopgezet. Ik heb dan maar die hele communicatiemolen opnieuw opgestart en een mail gestuurd maar daar zal het dan toch bij blijven. Buiten de autoreply met de belofte er alles zo spoedig mogelijk aan te gaan doen, wel daar schiet ik ook niets mee op. Mijn mailbox zit vol van die dingen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar dat ik het beu ben, wel dat is duidelijk !

Berichten (3)

P. J.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

15/03/2021

We zijn nu 1 week verder. Het verzoek gekregen de betaling handmatig uit te voeren. Op 11/03 uitgevoerd. Bericht gekregen dat de domiciliëring in orde is gebracht maar nog steeds geen resultaat. Ik kan er nog steeds niet op. Compensatie is hier wel op zijn plaats toch?

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: P. J.

16/03/2021

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw mail.We kunnen aan de hand van dit voorlopig abonneenummer helaas geen abonnement vinden.   Om dit goed te kunnen onderzoeken hebben we een e-mailadres nodig van meneer en/of een thuisadres.Kan u ons dit bezorgen aub?Alvast bedankt.Tot binnenkort!SylvieLezersservice DPG Media               Deze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be. DPG Media nv - beleid

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: P. J.

18/03/2021

Beste , Bedankt voor je bericht!Kan je ons je persoonlijk abonnementsnummer bezorgen? Dit nummer bestaat uit 6 of 7 cijfers en vind je op elke communicatie omtrent je betaling of in de mededeling van je domicilieringsopdracht. Indien je dit niet meteen kan terugvinden, mag je ons je adresgegevens bezorgen.  Tot binnenkort!JaleesaLezersservice DPG Media               Deze e-mail werd verstuurd naar info@hln.be. DPG Media nv - beleid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform