Terug

betaling via Contentia zonder herinnering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Proximus

31/05/2022

Beste, Ik stapte over van Proximus naar Orange. Ik kreeg een mail van proximus eind februari dat alles ging gedeactiveerd worden eind februari. Nu kreeg ik enkele dagen geleden bericht via Contentia dat ik 168€ moet betalen binnen de 15 dagen. Bij nazicht blijkt dat ik dan abonnement zou moeten betalen voor de maand maart met een totaal bedrag van 108€.Eind februari zijn de diensten gedeactiveerd en Ik heb het nagekeken, in januari betaald voor februari.

Berichten (1)

Proximus

Naar: B. C.

20/06/2022

Beste,Dit dossier zit bij incassobureau/deurwaarder EOS-Contentia.Klant dient zich voor elke betwisting tot hen te wenden.mail@eos-contentia.be056391746Industrielaan 54 - 7700 MoeskroenMvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-06-19-20.38.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192988226639]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192988226639]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform