Terug

Betaling verzekerng huurwagen EUROPCAR

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: EUROPCAR

29/09/2025

Wij huurden een wagen voor 8 dagen in Alicante bij Europcar via Rentalcar. Wij betaalden 306,21 kosten autohuur en 73,31 verzekering. Bij aankomst op de luchthaven van Alicante, begaven wij ons naar de stand van Europcar. De gevraagde auto was niet beschikbaar, we hadden een wagen met hoge instap geboekt, dit wegens problemen met de knie. De gevraagde wagen was niet beschikbaar, men stelde een andere wgen met hoge instap voor, maar dan dienden wij 50 euro per dag bij te betalen. Dir weigerden wij, we kregen dan een wagen met lage instak toegewezen. Toen vroeg menons nog een bijkomende verzekering van 351,63 euro te betalen. Wij melden he, dat wij reeds een verzekering hadden, en toonden hen het contract, wat zij nauwelijks bekeken, en vertelden ons dat deze verzekering niet geldig was. Indien wij de bijkomende verzekering niet betaalden kregen wij de auto niet mee. Wij hebben deze dan maar betaald, maar gaan helemaal niet akkoord met deze handelswijze.

Berichten (1)

EUROPCAR

Naar: A. D.

29/09/2025

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 24518268. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Wij informeren u dat, vanwege een toename in activiteit, de verwerkingstijden kunnen worden verlengd. Onze excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw begrip. Vriendelijke groeten, ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chère Cliente, Cher Client, Merci d’avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 24518268. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Nous vous informons qu'en raison d'un surcroit d'activité, les délais de traitement peuvent être rallongés. Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions de votre compréhension. Cordialement, Europcar – Service Relation Client ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 24518268. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account. Please note that due to an increase in activity, processing times may be longer than usual. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. Best Regards se.Thread_Id Europcar Belgium Customer Services thread::dL2JP9nHd9mTH27sCv8VXyw:: Save trees. Print only when necessary. thread::dL2JP9nHd9mTH27sCv8VXyw::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform