Terug

betaling verdwenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. K.

Naar: BOOKING.COM

03/07/2025

Vindt het geld terug dat jullie bevestigd hebben te hebben ontvangen van AMEX maar niet meer terug vinden ??????????? zie bijlage jullie systeem bevestigde per email de ontvangst van de betaling nu geeft deze reservatie dat er geen betaling gebeurd is jullie contactcenter zegt dat de boekhouding het moet oplossen die zitten intussen al tien dagen in de boeken zonder resultaat hoe moeilijk kan het zijn om een bevestigde betaling terug te vinden en aktief te maken ik ben reeds jaren klant maar dit slaat alles van wat ik ooit al heb meegemaakt

Berichten (5)

BOOKING.COM

Naar: T. K.

07/07/2025

------------------------------------ Emila J. (CS Global) 7 jul 2025 13:39 CEST Your ref: Our ref: 4798.973.196 Dear Sir/Madam, Please find attached the reply to the claim as filed. We kindly ask you to reply to this email if any further communication will be needed. We hope and trust to have informed you sufficiently. Kind regards, Emila J. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6E7XJZ-79P32]

T. K.

Naar: BOOKING.COM

07/07/2025

Bevestigingsnummer:4751145141 Pincode:2094 MY ANSWER IT IS NOT ABOUT THE RESERVATION WHICH YOU MENTION AND IS INDEED ¨PAID AND BARES RES NR 4727339138 BUT ABOUT THE RESERVATION WITH ABOVE CONFIRMATION AND PINCODE FOR Balcony King Suite - Lake & Pool view FOR MORE THEN 1500 usd AND A SECOND RESERVATION FOR BOTH IN THE RESERVATION FILE THE PAYMENT IS MARKED AS ---Betalingsinformatie--- ---We hebben je ingeplande transactie geannuleerd - er wordt niets in rekening gebracht. ----- i ALSO CONTESTED THE PAYMENT WITH AMEX WHO SHOULD ALSO CONTACT YOU SOON ABOUT ABOVE PAYMENTS AND NOT THE ONE YOU USE AS AN EXCUSE SO THANKS FOR NOT ANSWERING WHERE THE MONEY IS GONE AND TALKING ABOUT A PAYMENT WHICH YOU EFFECTED BUT NOT THE DISSAPPEARED ONES.

T. K.

Naar: BOOKING.COM

07/07/2025

YOUR REF 4798.973.196 THERE WHERE ORIGINALLY 3 PAYMENTS MARKED AS PAYMENT CANCELLED THE ONE YOU PICKED WAS THE ONE PAID IN THE MEANTIME AND IS BY THE WAY STILL MARKED AS PAYEMENT CANCELLED THE TWO OTHERS ARE STILL MISSING

T. K.

Naar: BOOKING.COM

07/07/2025

Beste, Na weeral meer als 30min in de wachtrij te staan bij u callcenter heb ik het simpele antwoord gekregen waarvoor ik als sinds 24/06 vroeg. Ik heb via mail bevestiging gekregen dat de betalingen verwerkt zijn bij u financiële dienst en de website fout is. Daar staat nog steeds dat niets in rekening gebracht werd. Ik heb voor u 2 verbeterpunten voor ik deze case afsluit. 1) Werk u platform bij en debug het want anders ga je nog veel zo'n situaties krijgen. 2) Als iemand het dan toch voorheeft en gewoon de simpele vraag stelt wat er met zijn geld gebeurd is, beantwoord dan gewoon de vraag en negeer die persoon niet. Het feit dat we juridische stappen genomen hebben, hebt u als booking.com volledig aan uzelf te danken door na te laten binnen een redelijke termijn een antwoord te verschaffen via u eigen kanalen. Eind goed al goed met veel te veel stress en zeker niet dankzij u.

BOOKING.COM

Naar: T. K.

08/07/2025

------------------------------------ Emila J. (CS Global) 8 jul 2025 21:31 CEST Your ref: Our ref: 4798.973.196 Dear Sir/Madam, We are writing to you in reference to the three reservations referenced in your recent correspondence. After consulting with our Finance department, we can confirm that payments for all reservations have been processed in accordance with the respective booking policies selected by your client. Please find the details outlined below: For your convenience, please note the following regarding cancellation eligibility: Reservation 4798.973.196: The free cancellation deadline has passed as of July 8, 2025, 11:59 PM. Reservations 4751.145.141 and 4727.339.138 can still be cancelled free of charge until their respective deadlines, as per the conditions in the original bookings. I hope and trust to have informed you sufficiently. Kind regards, Emila J. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6E7XJZ-79P32]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform