Terug

Betaling van niet geleverde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: EMMA Matelas

09/05/2024

Beste,Ik neem contact met jullie op omdat ik in het verleden al problemen heb gehad met Emma matras. De eesrte keer weigerden ze om een retour bon op te sturen en nu moet ik iets betalen die nooit geleverd is geweest. Da s van november vorig jaar. Ik heb een openstaande factuur van 804 eur,maar die werd nooit geleverd u ziet dit ook in mijn bestelgeschiedenis wanneer er iets geleverd word. Ik weiger echter om te betalen aangezien ik dat niet ontvangen heb

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: M. F.

27/05/2024

Beste Testaankoop, We reageren op aanleiding van de klacht van de klant, De terugbetaling is voltooid voor het geen wat niet geleverd is. Wens jullie een goede week toe! Groetjes, Stefan ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 9 Mei om 9:51 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform