Klacht
A. P.
Naar: Elektro Lommelen
Beste, ik bestelde op 15/02/2023 een inductiekookplaat PIF645FB1E-Bosch ter waarde van 640€. Ik maakte het bedrag onmiddellijk via overschrijving over op uw bankrekening BE36 2300 2925 1681. Tot op vandaag 1 maart 2023 kreeg ik van jullie geen bevestiging, op uw platform staat nog steeds “in afwachting van betaling “. Dit is onaanvaardbaar. Als antwoord op mijn mail met overschrijvingsbewijs kreeg ik een standaard antwoord met een ticketnummer. Dit helpt niet. Daarom vraag ik mijn geld 640€ terug te storten.
Berichten (9)
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMmVjZmQ3OGEtMjg0NS00N2ZhLTkzODUtYjY0NzQ4MDA1MmYyIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDgyMTI0NSwiZXhwIjoxNjg1NTk3NjI2Ljk2MTk1N30.501f2LbCDMiayxebzeRoWnPp0m7grtcbFMRCPxN3c5Mandticket_id=14821245andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV01 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14821245Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14821245Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 01 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van ANTHONY PORTAELS Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onzewebsite. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01738688-60. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 51301c74-c654-48dc-8fab-235c9b02bda1 Betaling uitgevoerd maar geen reactie Naam van de klant ANTHONY PORTAELS Klantreferentie Bestelnummer: 277052 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 15/02/2023 een inductiekookplaatPIF645FB1E-Bosch ter waarde van 640Eur. Ik maakte het bedragonmiddellijk... Ticket reference: 2ecfd78a-2845-47fa-9385-b647480052f2
A. P.
Naar: Elektro Lommelen
Beste, op 15/02/2023 bestelde ik een inductiekookplaat. Op 1/03/2023 stuurde ik jullie een klacht dat de betaling die ik uitvoerde op 15/02/2023 noch steeds niet bevestigd was door jullie boekhouding. En dat ik graag het gestorte bedrag van 640€ terug wilde. Daags nadien bevestigden jullie ontvangst van storing. Tot op heden 19/03/2023 heb ik NIETS meer van jullie gehoord. Daarom vraag ik vandaag opnieuw met aandrang mijn geld terug te storten zoals gevraagd op 1/03/2023. Ik vind het klantonvriendelijkheid en respectloos dat jullie geen antwoord geven op mijn mail. Ik hoef geen auto reply antwoorden te ontvangen. Ik eis gewoon waar ik recht op heb. Gelieve 640€ terug te storten. Groeten Anthony Portaels
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZGNkZjZkZjYtMTBiZi00ODZmLWE5NjUtZjYxMWQ0YWU5ODkyIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDkzODY2NSwiZXhwIjoxNjg3MTg5MDM4LjY3ODgwMX0.Zc_6DAzmx6alZy3D1IF1h4W3BapfVqyer9zKfzFJSckandticket_id=14938665andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV19 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14938665Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14938665Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 19 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van ANTHONY PORTAELS. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onzewebsite. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01738688-60. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 51301c74-c654-48dc-8fab-235c9b02bda1 Klacht van ANTHONY PORTAELS: Betaling uitgevoerd maar geen reactie Datum: 19-03-23 16:37:09 Van ANTHONY PORTAELS tot Elektro Lommelen Bericht: Beste, op 15/02/2023 bestelde ik een inductiekookplaat. Op1/03/2023 stuurde ik jullie een... Ticket reference: dcdf6df6-10bf-486f-a965-f611d4ae9892
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiOTI2YTExYzgtNGFhOC00YjY4LWE2MmMtYmViMzhjMTZlNGExIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDkzODY5OSwiZXhwIjoxNjg3MTg5ODY4LjM3MDA4M30.sA6yXT3QYrrDVM06yCF0O2Ic0wt81dPORH2T09NX6A0andticket_id=14938699andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV19 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14938699Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14938699Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 19 Mar 2023 [:test-aankoop.be] De klacht van ANTHONY PORTAELS is openbaar gemaakt. Ze is voortaan dus zichtbaar op onze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01738688-60].De gebruiker kan namelijk op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleemmet de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Nu de klacht openbaar is gemaakt, zal ook je volledige antwoordworden gepubliceerd. Gelieve in je antwoord alle persoonlijke gegevens(bv. handtekening) te verwijderen, zoals bepaald door de GDPR. Hoe kan je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01738688-60. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 51301c74-c654-48dc-8fab-235c9b02bda1 De klacht van ANTHONY PORTAELS: Betaling uitgevoerd maar geen reactie Naam van de klant ANTHONY... Ticket reference: 926a11c8-4aa8-4b68-a62c-beb38c16e4a1
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNDcxMWRhMzctMDgyOS00NzA5LThiZmQtNWNkYjhiNzgxMzIwIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDk3MTA0MCwiZXhwIjoxNjg3NTM1ODcxLjI1MTU4Mn0.aDpmHs5SFM4Wa3GhU5nW612kRBH2xklJ81vTj2XrbpUandticket_id=14971040andgid=15872] [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV23 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14971040Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14971040Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be [Onbekend -] ONBEKEND - 23 Mar 2023 [:test-aankoop.be] De klacht van ANTHONY PORTAELSis privé gemaakt. Ze is dus niet meer zichtbaar op onze website. Gebruikers kunnen namelijk op elk moment hun klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk om te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. Hoe kun je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01738688-60. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 51301c74-c654-48dc-8fab-235c9b02bda1 De klacht van ANTHONY PORTAELS: Betaling uitgevoerd maar geen reactie Naam van de klant ANTHONY PORTAELS Klantreferentie Bestelnummer: 277052 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 15/02/2023 een inductiekookplaatPIF645FB1E-Bosch ter waarde van 640Eur. Ik maakte het bedragonmiddellijk... Ticket reference: 4711da37-0829-4709-8bfd-5cdb8b781320
A. P.
Naar: Elektro Lommelen
DATA NOT AVAILABLE
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
DATA NOT AVAILABLE
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
DATA NOT AVAILABLE
Elektro Lommelen
Naar: A. P.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten