Terug

Betaling terwijl er iets GRATIS aangeboden word

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: My Collections bv

23/06/2023

Mijn moeder heeft een tijd geleden een oplichter van jullie aan de lijn gehad. Er werd gezegd dat er GRATIS ZONDER ABBONEMENT een boek toegestuurd zou worden. Nu lees ik in de bijhorende brief dat er toch gevraagd word om een betaling. Ik lees dat er nog mensen zijn die hun kookboek teruggestuurd hebben maar dat het pakket dan spoorloos verdwijnt.Telefonisch is dit bedrijf op geen enkele manier te bereiken. Het enige wat ze doen is een automatische boodschap laten horen.Wij zijn niet akkoord met de vraag om een betaling.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: M. V.

28/06/2023

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01819087-46. Wij hebben het abonnement van mevrouw Reynders (klant 361973) stopgezet.Zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 903789 en excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van mevrouw Reynders opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform