Geachte mevrouw/heer,
Op 24 mei en 10 juni , heb ik stoelen gereserveerd op jullie vlucht van Brussel naar Monastir en terug, vertrek 20 sept, terugkeer 30 sept 2025.
Deze heb ik beiden betaald met mijn creditcard.
Aangezien ik mijn vakantie gewijzigd heb, via Sunweb, vertrek 23 sept, terugkeer 30 sept, krijg ik telefonisch te horen dat ik mijn stoelreservering kwijt ben en een nieuwe reservering moet maken. De terugvlucht is dezelfde als mijn vorige boeking.
Dit heeft geleid tot een tweede betaling voor dezelfde stoel op hetzelfde vliegtuig?
Is dit nu zo moeilijk om mijn stoelreservering op de heenvlucht drie later te verplaatsen, aangezien er nog ruimschoots tijd en plaats is op deze betreffende vlucht, en de terugvlucht blijft identiek dezelfde.
Dit gaat om een bedrag van twee keer 46euro, in totaal 92euro.
Met vriendelijke groeten,
Patrick Janssens
0468/46 03 35