Terug

Betaling ruimbagage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Neckermann

25/08/2019

Beste,Onze reis naar Turkije zit erop maar helemaal tevreden zijn we niet. Neckermann heeft ons erg teleurgesteld (en het was zeker niet de eerste keer dat we hier boekten)... *Geen NL-talige animatie daar waar het normaal wel was / *op de luchthaven aan ons lot overgelaten door Neckermann, niemand te zien van hen / *Een uitstap die wel erg mooi werd voorgesteld maar meer op de bus gezeten, daar we gevraagd hadden of dit zeker niet het geval was omdat dochter snel wagenziek wordt... Reeds gemaild naar Neckermann en we kregen een vakantiebon van 100 euro ter compensatie (iets waar ik al niet echt tevreden mee was, want nu moeten we terug voor Neckerman kiezen als we iets van deze centen willen zien natuurlijk...). Maar waar we het zeker moeilijk mee hadden, en waarvoor ik reeds nog 2 keer extra voor gemaild heb met Neckermann, is dat we 50 euro per ruimbagage moesten betalen bij boeking. Dat wisten we daarom hadden we voor 6 personen maar 4 koffers bijgeboekt. Een reis van meer dan 7000 euro en dan nog 200 euro extra vonden we wel meer dan genoeg!! Aangekomen op de luchthaven mochten we echter 6 stuks bagage (1per persoon dus!) inchecken want dit zit bij tailwind airlines in de prijs zeiden ze ons aan de balie... Dit speelde zich weer af op de terugweg! Weer mochten we 6 stuks bagage inchecken! Vreemd want we betaalden dus maar voor 4 stuks. Toen ik Neckermann hierover mailde zeiden ze dat zij pakketprijzen aanbieden en dat ze zeker niets zouden terugbetalen! Maar dan toch nog extra voor bagage laten betalen bovenop deze pakketprijs? Op mijn vraag waar onze 200 euro dan naartoe was gegaan konden ze blijkbaar geen antwoord geven!?! In mijn ogen heb ik wel 200 euro teveel betaald! Ik weet niet echt wat ik nog kan doen omdat Neckermann me hiermee in de kou laat. Het gaat maar over een klein bedrag maar ik vind dit niet correct van Neckermann!Mvg,Kim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform