Terug

Betaling probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

C. S.

Naar: bol.com

07/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 20/06/2024 heb ik in uw online winkel een SAMSUNG GALAXY S24 5G - 256GB - MARBLE GREY gekocht, waarbij ik het bedrag van €760 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 24/06/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27/06/2024 - maximaal 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per bpost met het retournummer 123679005. Op 27/06/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 15/07/2024 de pakket is teruggestuurd geweest (pakket nr. 05488800366413 per bpost), retour was geannuleerd wegens dat verkoper op vakantie was. Op 15/07/2024 BOL.com probeerde contact op te nemen met de verkoper die nog op vakantie was. Op 1 september 2024 bevestigde BOL.com dat de verkoper al terug was van vakantie en dat hij het pakket met de Samsung-telefoon zou ontvangen. Het pakket werd op 2 september 2024 verzonden. Bpost bevestigde de levering aan de verkoper op 24 september. Tot nu toe heeft de verkoper geen betaling verricht. Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €760. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Julia Gonçalves da Fonseca Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (2)

bol.com

Naar: C. S.

07/10/2024

Goedemiddag, We gaan proberen dit nog op tijd op te pakken met de verkoper, zodat het niet weer retour afzender gaat. We komen hierop terug. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 oktober 2024 16:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Betaling probleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. S.

Naar: bol.com

21/10/2024

Beste, Het pakket met de mobiele telefoon werd voor de derde keer teruggestuurd door bpost, en tot op heden heeft de verkoper nog geen nieuw retourlabel gestuurd. Hoe vaak moeten we de mobiele telefoon nog inleveren en laten terugsturen? Wanneer en hoe zal deze situatie worden opgelost? Met vriendelijke groeten, Carmen Silva


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform