Terug

Betaling premie dakisolatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: FLUVIUS

29/10/2024

Na contact met de dienst premies van Fluvius werd mij duidelijk gemaakt dat mijn aanvraag onontvankelijk werd verklaard omdat er geen "factuur" werd ingediend. Er werd wel een bestelbon en kasticket ingediend maar dit wordt geweigerd als bewijs omdat het woord "factuur" niet op het document staat. Ze verwijzen daarvoor naar de "algemene voorwaarden". Ik vind het ongepast dat de premie op deze manier wordt geweigerd en zo de doelstelling - het huis beter isoleren - volledig wordt genegeerd. Bij aankoop van het isolatiemateriaal online is een bestelbon beschikbaar en wordt online betaald ... dus geen factuur ! Ondanks bewijs van aankoop materiaal en foto's van de realisatie krijgen we geen premie : onacceptabel in de geest van de toekenning van de premie.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: G. V.

04/11/2024

Beste heer Vandenkerckhove Ik heb uw klacht goed ontvangen. Ik kan hier echter geen andere wending geven. Zoals voorzien in de algemene voorwaarden voor de premie dak- of zoldervloerisolatie (doe het zelf) kan enkel een factuur aanvaard worden bij aanvraag van deze premie. Alleen met een factuur van de isolatiematerialen kan een premie aangevraagd worden. Offertes, leveringsbonnen, pro forma facturen, bijlagen bij de factuur, vordering of kastickets gelden niet als facturen. De door u aangeleverde documenten voldoen dus niet. Fluvius dient zich strikt aan deze voorwaarden te houden en kan hier niet van afwijken. Het standpunt van Fluvius blijft bijgevolg behouden, de premie kan niet worden toegekend op basis van de aangeleverde documenten. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 29 oktober 2024 13:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Betaling premie dakisolatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform