Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Van Driessche,
We hebben uw klacht via Test-aankoop met referentienummer @@REF_ID@af58c65e7134eec9c0@REF_ID@@ in goede orde ontvangen en sturen u onderstaande reactie.
Het Test-aankoop tarief waarop een korting van toepassing was van €132,50 inclusief BTW voor elektriciteit en €132,50 inclusief BTW voor aardgas was van toepassing over de periode van 01/07/2023 -01/07/2024.
Deze korting wordt op een afrekening toegepast en dit op de eerstvolgende afrekening nadat het volledige jaar verstreken is omdat u dan aan de voorwaarden van de korting voldoet.
Wanneer uw afrekening opgemaakt wordt hangt af van wanneer de meteropname bij jou plaatsvind, dit is afhankelijk van uw woonplaats en wordt uitgevoerd door uw netbeheerder.
Wij als leverancier bepalen dus met andere woorden niet wanneer u uw afrekening zal ontvangen.
Zo kregen wij uw laatste meterstanden door van uw netbeheerder op 10/06/2024 doormiddel van de omschakeling naar een digitale meter en werd uw afrekening opgemaakt tot 09/06/2024.
Doordat op dat moment uw Test-aankooptarief nog geen geheel jaar liep kon de korting jammer genoeg niet toegekend worden op deze afrekening aangezien op dat moment nog niet aan de voorwaarden voldaan werd.
Doordat de korting steeds verrekend wordt op een afrekening zoals ook gesteld wordt in de tariefvoorwaarden (zie tariefkaarten in bijlage) dienen we hier de volgende afrekening dus af te wachten.
Uw volgende meteropname zou plaatsvinden in de maand mei en u zal rond deze periode dan ook uw volgende afrekening ontvangen, hierop zal de korting dan ook zichtbaar zijn.
Indien u niet op uw volgende meteropname in de maand mei wenst te wachten is er inderdaad een mogelijkheid uw meetregime aan te passen en te opteren voor maandelijkse afrekeningen, op deze manier zal u versnelt een afrekening ontvangen en zal u hierop de korting kunnen vaststellen.
Indien u deze optie verkiest volstaat het dit te reageren als antwoord op deze e-mail en breng ik dit verder voor u in orde.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Nicky
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[NK39J1-N222N]