Op 8/4 vertrokken wij vanuit Charleroi naar Palermo. Chaos die dag. Jullie weten dit. Heel wat vertragingen en vluchten met omleidingen door een incident in Charleroi. Vervolgens kregen we de melding dat het vliegtuig stuk was. Overbevolking in de wachthal tot gevolg. Mensen zaten opeeengedrukt als beesten, oude mensen zaten op de grond, baby's huilden, mensen voelden zich slecht worden van de warmte,... Onze vlucht had meer dan twee uren vertraging, dan hebben wij recht op vouchers! Ik kreeg doodleuk de melding dat er vouchers beschikbaar zijn op mijn account op het moment dat we naar het vliegtuig aan het stappen waren. Deze kon ik ENKEL in de luchthaven van vertrek consumeren. Ik en mijn gezin wij hebben recht op een compensatie per persoon. Hiervoor verwijs ik naar de Europese Wetgeving die u wellicht bekend zal zijn. Ik maakte jullie het bewijs van betaling over met vermelding van het uur van de aankoop. De ticketjes van de bistro's hebben wij niet gekregen en dus ook niet bijgehouden. We spreken hier over een bedrag van om en bij de 70 EUR. Meent u nu echt dat u voor goede klant zoals wij, wij nemen gemiddel vier keer per jaar een h/t met Ryanair, hierover zult moeilijk doen? Wij hebben hier recht op... Hopelijk kunnen wij dit op een minnelijke manier oplossen en hoef ik de advocaten van Testaankoop hierbij niet in te schakelen. Ik heb de maaltijdcoupons ook niet mogen gebruiken op het vliegtuig! U kunt mij op zijn minst een tegoedbon maken voor mijn vlucht in augustus zodat wij hiermee iets kunnen kopen op de luchthaven / vliegtuig.
Dank u.
Isabelle