Beste, ik bestelde goederen bij Zalando. Enkele stukken stuurde ik terug. Ik had geopteerd om nadien te betalen om niet nodig voor te financieren en terug te vorderen. Ik had nog een saldo staan op mijn account aan bonnen van Zalando. Nadat ik de definitieve keuze had gemaakt van de goederen die ik wou houden deed ik een poging om deze te betalen met de aanwezige bonnen. Dit bleek niet mogelijk. Contact opnemen met de klantendienst via telefoon, e-mail en via de chat leverde steeds een onrespectvol antwoord op dat dit niet kon. Dit zou al een jaar geleden veranderd zijn.1. Ten eerste ga ik er van uit dat men elk betaalmiddel dient te aanvaarden2. Men steekt zich steeds weg achter het feit dat deze wijze van betalen al meer dan een jaar van toepassing is zonder dat je dit als klant ergens kan nalezen. Ook bij het bestellen is dit niet mogelijk3. Zalando verkiest dus eerder dat men alle goederen terugstuurt en je dan opnieuw het bestelproces start waarbij je aan de start betaalt met bonnen. Dit is ecologisch toch volledig fout. Ook naar intensiteit van arbeidskrachten, tijd, ...4. Het is niet mogelijk om Zalando op een of andere manier per e-mail te bereiken5. De medewerkers die je telefonisch of per chat te woord staan zijn zeer on-klantvriendelijk. Ze beëindigen zelfs het gesprek6. Je kan met het probleem bij geen enkele medewerker of klachtendienst terechtBijkomend moet ik nu vaststellen dat ik gezien elke poging dat ik ondernomen heb om mijn aankoop met een voldoende ruim budget aan bonnen beschikbaar op mijn account te betalen, er een aanmaning van betaling is gekomen. Dit niettegenstaande het geld (via bonnen) eigenlijk beschikbaar is bij Zalando en meteen kan afgerekend worden.Ik ben dan ook totaal ontevreden over deze manier van handelen, de klantenservice en de onlogische gedachtengang inzake ecologische voetafdruk die Zalando in deze hanteert.Ik wens dan ook graag dat dit probleem eenvoudig opgelost kan worden door de kledingstukken te houden en deze af te rekenen met de bonnen die beschikbaar staan op mijn account. Zo moeilijk lijkt mij dit niet, alleen een klein beetje goodwill en logica aan de kant van Zalando, maar dit lijkt te ontbreken.