Beste, ik ging zoals heel regelmatig mijn boodschappen doen bij AH. Ik ga naar verschillende winkels afhankelijk van waar ik ben, ( vandaag in Kontich), daar had ik een rekening van 191€, ik gebruik de selfscan om mijn bezoek in deze COVID periode zo kort mogelijk te houden en met zo weinig mogelijk mensen in contact te komen. Ik betaalde met mijn maaltijdcheques kaart waar 184€ opstond . Niet voldoende dus, ik wou het resterende bedrag met een andere maaltijdchequekaart betalen, maar men informeerde mij dat alles met 1 en dezelfde kaart moest betaald worden, ik vroeg of maaltijdcheques geen geldig betaalmiddel was, maar toen antwoordde men mij dat het onmogelijk was om de betaling op te splitsen. Dat ik dan maar zoals de andere mensen aan de kassa moest aanschuiven. Hetzelfde probleem had ik ook eens voor in de winkel van Aarschot, waar men mij heel klantvriendelijk geholpen heeft door mijn ticket te ‘parkeren’ en ik de betaling aan het onthaal mocht doen waar het bedrag wel kan opgesplitst worden . Is dit een geldige praktijk ? Mag men mij verplichten om met 1 betaalkaart te betalen? Of moet ik precies uitrekenen dat mijn aankopen overeenkomen met het bedrag op mijn kaart ( en zoals vandaag dan m’Minder’ moet kopen ????!. Ik vind dit een zeer klantonvriendelijkheid houding en werd oa door ‘Angela’ in de winkel zeer denegerend behandeld voor mijn vraag, ik voel mij dus niet Meer welkom bij AH om mijn boodschappen te doen, door een technisch probleem aan hun kant, dat in andere AHwinkels wel kan opgelost worden. Ik betaal contactloos, probeer zo weinig mogelijk tijd in de winkel door te brengen door alles zelf te scannen, help de medewerkers in de bestrijding tegen COVID en wordt op zo n manier behandeld! Uiteindelijk werd er een verantwoordelijke ,KIM bijgehaald die de situatie begreep en het idd niet ok vond dat het in sommige winkels wel via het onthaal kon en bij anderen niet,(hij zou het navragen), of gaat het hier om de bereidheid bij de werknemers, ik heb jullie altijd een toffe winkelketen gevonden, klantvriendelijk, mooie en goede producten, goede prijs kwaliteitsverhouding,,. daar is sinds vanavond wel verandering in gekomen! Ik had graag willen weten of ik hierbij mijn samenwerking met AH moet stopzetten en volgende week bij de concurrent moet gaan winkelen. Alvast bedankt voor uw tijd en hulp !! Met vr gr Petra DeRidder