Terug

Betaling met ipad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: bpost

24/08/2021

Beste,Tot voor kort deed ik steeds mijn betalingen met mijn IPad via de mobile banking app. Deze heeft de post nu verwijderd. Ik heb geen smartphone en mij hebben ze gezegd dat ik moet internetbankieren. Ik ben bijna 80 jaar en voor mij is dit te moeilijk. Met de mobileapp lukte dit voor mij wel.Waarom moeten ze dit veranderen voor mij was dit gebruiksvriendelijk nu ben ik weer afhankelijk van iemand anders om mijn betalingen te doen.

Berichten (1)

bpost

Naar: I. C.

27/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform