Terug

Betaling met herinneringskosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Basic-Fit

28/04/2023

Beste,Ik heb in januari mijn abonnement bij jullie fitness stopgezet. De laatste betaling dateert van januari.Nu 3 maanden later en zich van geen kwaad bewust, ontvang ik een mail met een betalingsherinnering dat ik 47,49 euro dien te betalen. Namelijk 29,99 euro achterstallige betaling van de opzeg en daarbovenop 17,5 euro herinneringskosten.Ik heb van jullie geen enkele herinnering, zowel niet via mail, post of SMS, ontvangen dus ben niet bereid deze 17,5 euro erbovenop te betalen. Ik vind het eerlijk gezegd vuil spel om zomaar extra kosten aan te rekenen om dan vervolgens na het sturen van meerdere mails doodleuk mee te delen dat ik het bedrag toch dien te betalen. Jullie manier van communicatie is helemaal niet correct. Jullie rekenen zonder enige vorm van verwittiging extra kosten aan en eisen dat de klant dit betaald. Jullie zijn helemaal niet bereid om toe te geven dat dit niet de correcte manier van omgang is. Ik ben desnoods bereid om de openstaande 29,99 euro te betalen maar helemaal niet om extra kosten te betalen voor de zogezegde herinnering die jullie ‘zouden’ gestuurd hebben. Mvg,Lisa

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: L. M.

28/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. M.

Naar: Basic-Fit

15/05/2023

!

Basic-Fit

Naar: L. M.

15/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform