Terug

Betaling met cadeaubonnen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: ZALANDO

12/09/2023

Beste, ik deed al heel veel bestellingen bij Zalando. Telkens kon ik nadien betalen met het tegoed op mijn account. Vandaag nam ik contact op om 4 bestellingen te betalen met mijn tegoed, voor een bedrag van meer dan 200 euro. Ik vernam dat de werking recent is gewijzigd en er niet meer achteraf kan betaald worden met het tegoed. Ik was hiervan niet op de hoogte. Volgens de medewerker aan de telefoon was deze informatie ook nog niet zichtbaar op de website. We namen contact op via telefoon met de vraag nog éénmalig onze betaling te doen met ons tegoed maar dit wordt geweigerd. Daardoor zouden we verplicht worden, naast ons opgeladen bedrag van 200 euro, nogmaals 200 euro te spenderen bij Zalando. Door deze plotselinge wijziging in de werking, mislopen we ook een korting van 10% (20 euro!) die we via onze werkgever hebben. We hopen dan ook op een toegeving van uw kant zodat de openstaande rekeningen alsnog betaald kunnen worden met ons tegoed. Vanaf heden zullen we de bonnen vooraf bestellen en gebruiken. Alvast bedankt voor uw reactie! Elisabeth Veys

Berichten (1)

E. V.

Naar: ZALANDO

12/09/2023

We kregen een link naar de algemene voorwaarden doorgestuurd, waarin vermeld zou staan dat tegoed niet meer nadien kan gebruikt worden. Deze algemene voorwaarden werden het laatst aangepast 5 september. 3 van onze 4 bestellingen dateren van voor deze datum.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform