Beste, Ik Cherif Ahmed Tidjane Khouma ben lid bij de Basic Fit in Oostende 8400. Lid 050022075 (kaartnummer 102045224).Ik probeer de basic fit al maanden te contacteren in verband met opzegging van mijn lidmaatschap. Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd en er staat nu in dat dit loopt tot 12-07-2021. Oke geen probleem dat er een jaar contract is maar kunnen zij mij dit dan uitleggen wat de richtlijnen zijn? Ik betaal maandelijks €34.99 dit is inclusief een yanga abonnement die ik al maanden probeer te stoppen aangezien de clubs niet open zijn. Dit is toch onlogisch dat ik in de klantenzone mijn yanga abonnement voor drank niet kan stopzetten terwijl ik niet kan gaan sporten om dit te nuttigen?? En op mijn 10000 mails krijg ik ook geen antwoord?! Enkel een geautomatiseerd antwoord? Komaan he! Hoe onmenselijk! Ik krijg nu melding dat ik maandelijks mijn lidmaatschap blijf betalen (lidgeld 29.99 + yanga 5.00) €34.99 terwijl ik een maand geleden gekozen heb voor account FREEZEN!!!! Ik betaal dus voor een sportschool en drank die ik niet mag gebruiken. Waarom geven jullie ons de optie freezen als ik die toch niet toegepast wordt? Wel klantonvriendelijk hoe jullie de klanten bijstaan. Ik wil asap meer info van jullie diensten of ik ga gerechterlijke stappen zetten, jullie bedriegen jullie klanten en ik verlies liever duizenden euro's in de rechtbank dan mij in het zak te laten zetten door jullie. Mvg, Cherif Ahmed Tidjane Khouma