Terug

Betaling leveringskosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. H.

Naar: ZALANDO

05/08/2024

Onlangs heb ik een bestelling geplaatst bij Zalando nl. 6 hemden. Twee hemden heb ik gekocht en 4 hemden heb ik geretourneerd. Bij het retourneren ontving ik 2 verschillende retouradressen. Ik heb deze onmiddellijk terug gestuurd. Ik ontving het bericht dat de hemden waren aangekomen en dat ik het bedrag van 75,84 moest betalen. De totale prijs voor de beide hemden was echter 71,94 euro. Via de chat kwam ik erachter dat er een kost van 3.90 euro was aangerekend omdat het artikel van een magazijn op verre afstand kwam en dat ik deze kosten moet betalen. Bij aankoop van dit hemd ben ik op geen enkele manier hierover geïnformeerd. Zowel dan had ik dit hemd niet besteld. Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord! Graag uw antwoord hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Ingrid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform