Beste,Op Jul 31, 2021, 8:56 PM voerde ik een betaling uit met Xoom, a PayPal Service. De betaling betrof een transactie van EUR 200,00. Op Aug 4, 2021, 10:02 AM kreeg mijn transactie de status 'Compleet'. Echter was het geld niet op de rekening van de bestemde gearriveerd. Ik diende daarop via Xoom een klacht in, waarop men EUR 1,49 terugbetaalde (de transactiekost bovenop de transactie). Het geld werd echter van mijn PayPal-rekening gehaald, waardoor deze in het rood kwam te staan, aangezien er niet genoeg geld op mijn eigen rekening stond. Na herhaaldelijk klacht in te dienen via de platformen van PayPal en Xoom, en na talloze gesprekken met beide customer services, heb ik contact opgenomen met de bank. Mijn bank heeft de betaling teruggevonden op een interne rekening, niet diegene van de juiste ontvanger, waarop ik hen heb opgedragen om de betaling terug te sturen naar Xoom. Dit werd gedaan het geld werd teruggestuurd naar een Xoomrekening in Estland. Hierop naw ik opnieuw contact op met Xoom en PayPal, nu met de duidelijke boodschap dat het geld terug bij hen was en met bewijs dat hun transactie fout is gelopen. Na meermaals contact op te nemen kreeg ik opeens een vordering van een incassobureau, Infoscore, dat mijn schuld (die dus eigenlijk niet bestaat) opvordert in naam van PayPal. Ik zou graag hebben dat deze schuld van EUR 200,00 eindelijk wordt kwijtgescholden door PayPal of Xoom, aangezien ik geen schuld heb sinds de verkeerde transactie terug op hun eigen rekeningen staat. Verder zou ik ook gecompenseerd willen worden voor de overlast van aanmaningen van het incassobureau, de uren tijd die ik kwijt ben aan het bellen met customer services, het schrijven van talloze e-mails, en telefoonrekeningen door het bellen met customer services na doorverbinding naar het buitenland.