Terug

Betaling in cadeaubonnen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: ZALANDO

21/09/2023

Beste,Ik deed een aankoop bij Zalando waarbij ik deels betaalde met cadeaubonnen (€ 100,00) en deels betaling achteraf.Subtotaal: € 524,33Tegoed: € -100,00Levering: € 3,90Totaal: € 428,23Ik stuurde een deel goederen terug en had op het einde een openstaande factuur van € 78,88. De cadeaubonnen van 100 euro staan terug op mijn account, maar daarmee kan ik de factuur niet betalen. Dus moet ik dit bedrag nog storten in plaats dat het bedrag gehaald is van de cadeaubonnen waarmee ik de bestelling heb betaald. Via de klantendienst zeggen ze mij dat de cadeaubonnen gekoppeld zijn aan bepaalde artikels en als net die artikels terug worden gestuurd dan gaat de bon terug naar je account. Ik kan niet op voorhand zien welke artikels verbonden zijn aan de cadeaubon. De klantendienst heeft me 2 links doorgestuurd waarin die voorwaarden volgens haar duidelijk vermeld zijn. Voor mij is dit niet duidelijk en voor interpretatie vatbaar. Dit stuurden ze naar mij:Hierbij de link naar de informatie over de cadeaubon. Onderaan staat het volgende: Als je artikelen naar ons terugstuurt, waarvoor het cadeaubon-totaal is gebruikt, zullen we het bedrag terugstorten op je cadeaubon. Dit kun je dan meteen gebruiken voor je volgende bestelling.https://www.zalando.be/faq/Kortingscodes-and-cadeaubonnen/Mijn-cadeaubon-werkt-niet-wat-nu.htmlIk zal je ook de link geven naar onze algemene voorwaarden. Onder kopje met het nummer 5, staat alles over de cadeaubon.https://www.zalando.be/zalando-algemene-voorwaarden/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform